Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sims 2 huisdieren cheat codes voor ps2

  • kelly

    laat een sim bij je samen wonen, en stuur hem/haar weer weg. je ontvangt dan 20.000 simelons. en je belt de sim op en je vraagt weer of de sim bij je wilt samenwonen! en je hebt weer 20.000 simeloons. mijn rijkste sim heeft : 698.755 simeloons en mijn armste 1 simeloon:p

  • Onbekende uit Nergens

    Nou, Robert je moet eerst de cheatkabouter activeren hier heb je de code voor de cheatkabouter: driehoek, rondje, kruis, vierkant, L1, R1.

    Ik weet zeker dat hij het doet ik heb hem namelijk zelf ook uitgeprobeert.

    Ik heb ook een geld code hier heb je hem: driehoek, boven, links, onder, rechts.

    Maar je moet altijd voordat je een geldcheat ofzo doet de cheatkabouter activeren.

    je moet ook altijd bij de cheatkabouter gaan staan vlak naast hem!

    Ik hoop voor je dat je veel plezier hebt met deze codes.

    Vriendelijke groet de Onbekende uit Nergens.

  • Elke

    Ken er iemand een cheatcode zodat alle vakjes terug groen worden?

    Alvast bedankt

    greetz Elke

  • Marc

    Hallo!! :)

    Stel die code's lukken maar niet, geen nood.

    Je moet gewoon de PS2 opnieuw starten dan ben je in het hoofd menu.

    Klik je op nieuw spel, dan komt er bij hoe je je dorp wil noemen

    Dan moet je het SimVille noemen en dan krijgt iedere nieuwe inwoner

    i.p.v 20.000, 200.000 dat is een bug in het spel.

    Ik hoop dat jullie er wat aan hebben

    Groeten Marc

  • piet

    noobs **** je beppe

  • piet

    ik ben zo @!#$ as wat ik hou van @!#$ ik beff jullie plat meiden

  • laurens

    hallo wrm zoek je niet op internet met die codes gaat vell snelle als je dat doe typ dan bij www.google.nl cheat sims 2 huisdieren voor ps2 dan vind je het XD……….

    maar hier ik heb er wel een paar ze doen gnome doet het maar de andere volgens mij niet…..XD ik heb een paar codes maar ik weet niet of ze werken ik geef ze wel geld:rondje vierkantje x r2 l2 r1 l1 geld:driehoekje boven links onder rechts gnome moet als eerst gnome is kabouter:driehoekje boven links onder rechts nog 1: l1 l1 l1 x x boven gnome: l1 l1 boven links onder rechts

  • Saartje dijkdam

    Ik heb een code voor een dalmatier met sterren ga eerst naar het dorps plein en dn naar de dieren dan niet huisdier verkopen maar kopen dan als je in de winkel bent op vierkantje drukken dan typ je in TB6IPB1R1FDMRIQT6D6

    dan krijg je als het goed is een vrouwlijke sterren dalmatier ben je ook geintreseert in codes voor de normale sims2 op de playstation stuur dan een mail naar emely_horses@hotmail.com en ik zal ze dan doorsturen

    vriendelijke groet de cheat emely saartje dijkdam konining :P

    p.s. veel plezier met de code en veel suc6

  • eric

    eretrb

  • Keyana

    0Hallo HELP En snel een beetje want ik heb code's nogdig voor sims 2 huisdeiren (pets) SUPER COOL (H)