Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sims 2 psp huisgenoot uitnodigen

• jelmer

ik heb een vraagje ik heb net die spoken uit mijn huis gejaagd en nou moet ik een huisgenoot uhtnodigen maar ik weet niet hoe kan iemand me helpen@

• noompje

je moet de huis telefoon gebruiken of je eigen mobieltje, dan kan krijg je de opties sim uitnodigen of bellen onder aan de lijst namen en fototjes van de mensen die je kent

jelmer schreef:

>

> ik heb een vraagje ik heb net die spoken uit mijn huis

> gejaagd en nou moet ik een huisgenoot uhtnodigen maar ik weet

> niet hoe kan iemand me helpen@

• aa

ja maar hoe kan je je firts roommate uitnodigen(mensen uitnodigen snap ik wel)… want dan moet je op persose klikken ofzo zegt die maid.. maar dat zie ik nergens staan..

• jelmer

Ik heb met iemand niv. 4 vriendschap

en niv. 4 In de liefde en dan moet je terug naar je huis en dan die gene uitnodigen met de telefoon aan de muur en dan alsie er is dan kan je als het goed is purpose ofzo doen. En als dat niet lukt moet je het met een andere personage proberen succes

• Puck

ik ga het zo ook proberen om een roommate uit te nodigen..verder nog een vraagje..weten jullie hoe je kan beslissen dat annie het nightbeast is? ..ik moet op een 1 of andere manier beslissen dat zij het is voor ik er verder mee kan..maar aan wie moet ik dat vertellen dan? of hoe beslis ik dat?

xxx

• Roseee

Kan iemand me helpen ik kan de dokter niet vinden die dokter newlon er is ik kan wel in zijn huis maar er is geen deur naar het kamertje waar ik zijn progamma kan stelen voor robertaPuck schreef:

• max

Kijk naar een boekenkast in de kamer