Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sims 2 PSP Night Beast

• Shorty

Hey,

Ben ik er eindelijk uit met het kine rituals, zit ik vast bij het night beast…

heb al jullie tips al geprobeerd maar ik annie zegt niet dat ze het night beast is.

Kheb met annie vriendschap, flirten op niv. 4 en toen intimideerde ik haar 1x en toen zei ze een geheim…heb ik het weer goedgemaakt…toen zag ik jullie tips over het nightbeast…en toen ging ik annie weer intimideren 4 x en nu zegt ze het niet en nu zit ik helemaal vast in het spel…wie kan mij helpen????

• noompje

je moet haar zappen met zon ding

• noompje

srry maar ik weet niet hoe ik het moet uitleggen..

• J

die zapper kan je maken aan de werkbank tegenover de verkoopster buiten in deathtree.

Ga via select > My Sim > Buy Perks, dan zie je onder ‘Buy Perks’ de zapper. Hier staat ook bij wat je ervoor nodig hebt en of je genoeg Sanity Points heb om deze te maken. Ik geloof dat je de benodigheden bij die verkoopster buiten kunt kopen.

Als je die zapper hebt gemaakt, ga je naar Annie en zap je haar met de zapper.

The beast moet je namelijk zappen als ie gewoon een mens is.

• Robbin

Is dat de mindwiper (zapper) maar daarvoor het ik diamond nodig en hoe kan ik dat dan krijgen?

groet