Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

plant tycoon pc

• kristelke

hallo iedereen,

wie heeft er tips voor plant tycoon,hoe maak je de speciale planten??

kristel

• ikke

hallo

ik heb planten gekweekt door verschillende soorten met elkaars stuifmeel te bestuiven. Soms worden ze dan wel zwakker. De planten die in de gouden potten belanden kwamen uit gekochte zaden. ik heb er pas 2. succes.

• Jeroen

Speciale planten krijg je door steeds nieuwe planten met elkaar te bestuiven.

Om het spel wat sneller te laten gaan doe het volgende:

Zet de spelsnelheid op maximaal. verlaat het spel, zet je klok op de pc een uur vooruit en open het spel opnieuw. Zaadjes zijn nu uitgegroeid tot mature, even bestuiven, spel verlaten en weer een uurtje vooruit, spel opnieuw starten en je hebt de zaadjes. Planten verkopen en weer opnieuw. Zo verdien je snel geld. Spaar het geld tot je betere potaarde kunt kopen en beter water zodat je exotische zaadjes gezond blijven.

Na elke stap kun je de klok weer gewoon gelijk zetten, dit heeft dan geen invloed op het spel.

• Liquid

http://www.casualgameguides.com/games/guide/game_guide.cfm/game_id&2602/

• Elke

Waar kan ik de volledige versie vinden?

Alvast bedankt

• Mirel

Goedeavond ben sinds gisteren ook begonnen aan dit spel, is er nog een cheat voor extra geld of zijn er nog dingen die ik nog moet weten om het spel met succes te doorstaan?

Of is het alleen maar planten en verkopen en hopen op succes?

Alvast bedankt!

• marloes

hey…

maar hoe doe je dan een plant bestuiven?? heb je daar van die planten medicijnen voor nodig of hoe doe je dat?

Marloes

• Mirel

Goedemiddag,

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe of wat ik moet gebruiken om de plantjes gezond te houden sommige zaadjes worden zo snel ongezond?

Hoe kom ik aan die plantjes die in de gouden pot terecht komen heb jullie er over horen praten.

Alvast bedankt

Liefs Mirel

• ricky

Speel dit spel nu 2 dagen, heb 1 magische plant gevonden, de fourpetal maple.

Hoe maak je de andere magische planten?

ricky

• ricky

Hoi Mirel,

Als je planten ongezond zijn, is de aarde die je nu hebt nog niet goed genoeg.

De planten in de gouden potten zijn de magische planten die je moet zoeken.

Ik heb er ook nog maar een.

Jalapa Maranta kruisen met Citrus Ball Cactus.

Succes!

Ricky