Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Infernal walkthrough

• Rob

Hallo allemaal,

Is iemand toevallig al de walkthr. van Infernal tegengekomen zit vast bij de tweede “Baas”

alvast bedankt Rob

• ronny

zoek ik ook ik zit vast in het begin waar die voor het 1st moet teleporteren bij die lasers ik druk Q en dan moet ik iets doen met me linker muis maar dat gaat niet weet jij hoe het moet?

• Snofsky

Je moet inderdaad met je linkermuisknop klikken waar je dan wil geteleporteerd worden. Dan kan je een switch afzetten en zo voorbij die lazerbewaking geraken…

succes

• Snofsky

Hey, ik zit daar ook eigenlijk een beetje strop. Heb die kerel al eens goed kunnen raken met mijn special attack (rechtermuis blijven indrukken) maar meer dan 1 keer lukt het me niet.

Hoe gebruik ik die granaten… of selecteer ik die ?

• ronny

he man ik heb alles geprobeerd maar lukt niet ik druk Q dan linker muis dan weer linker muis dan kom ik in de straal van die laser en gaat alarm af zie nergens een schakelaar helppppppppppp

• Rob

Je moet heel snel je omdraaien naar een computer terminal links aan de muur…links is na het teleporting

• ronny

hee rob tot zover lukt het en wat dan ik draai me om naar computer terminal moet ik op E drukken ? ik draai me om en na 2 sec gaat dat alarm weer af en na 2 sec sta ik ook weer op me ouwe plek

• Snofsky

Inderdaad … je moet op E drukken maar lang genoeg …. Totdat er op dat schermpje daar een balkje helemaal vol is gelopen…ronny schreef:

>

Succes

• ronny

thnx ben er eindelijk voorbij

• Rob

Volgens mij met de ctrl toets