Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kruistocht in spijkerbroek

• marjolein

heeft iemand tips voor het spel kruistocht in spijkerbroek?

bij die mannetjes in het begin al kom ik niet verder.

• iemand

hey ik kom ook niet verder ! please cheats :D

• anoniem

blij dat ik niet de enige ben die niet verder kan… iemand cheats???

• ikke

ik kan ook niet verder:s!!!!!!!!!!!!

• mini

ik ook niet

• keepertje

hee, bij die mannetjes in het begin moet je ze 2 keer raken en dan zijn ze dood, gewoon effe volhouden en dan ben je erdoor. Ik kom niet verder bij hoofdstuk 3, rotweill.. de jood wil me geen denarien geven. Iemand daar al een oplossing voor?

• itsme

geef hem je mp3-speler, telefoon en euro's.

weet iemand hoe je die vervelende kinderen meekrijgt in hoofdstuk 4? Werkt niet echt….

• ik

Ik kom ook niet verder bij die rovers! Er blijven er veel te veel komen….. Maar zo te zien is het bij het hele spel zo, want daarna krijg je blijkbaar weer problemen bij level 3 en 4…. raar spel dus

• keepertje

die jood weigert gewoon met me te praten:S iemand tips?

• zwelgje67

geen cheats nodig kwestie van goed mikken en raken enige hind die ik heb zorg dat je in het begin voldoende stenen hebt anders moet je die tijdens het spel nog gaan rapen en dit kost je tijd sommige rovers komen op je af gerend dus vaak effe terug trekken en dan weer voor de tweede keer goed mikken. voor de rest zou ik zeggen het is haalbaar maar blijft voor sommige mensen toch effe oefenen zoek dus naar de juiste timing en strategie zou ik je aanbevelen.

veel succes!!