Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Diner Dash 3, Flo on the go

• sanae

zou jij Heleen mij aub de patcher voor diner dash 1 2 en 3 willen mailen daar zou je me een groot plezier mee doen !!alvast bedankt

• Hanneke

Hoi Heleen,

ik zit vast in level 42…

waar je 16000 punten moet halen…

je hebt een tafel van 6, 2x 2 en 2x4 persoons..

Weet jij nog hoe je hier doorheen bent gekomen?

Groetjes Hanneke

(hebt dit level nu al 50 keer gedaan..)

• LOLL

Ik zou de patch ook wel willen:) voor diner dash 3.. Maar w8 maar.. want ik krijg hem van iemand die heel handig is met computers:) handig he???

• Leentje

heej allemaal, ik zit nu op de trein van dinner dash en zit bij level 18 al vast:o,, keb et zeker al honderd keer geprobeerd… Kunne jullie mij tips geve hoe ik er zeker doorgraak? Groetjes Leentje

• Biene

Hoi Leentje,

Je wacht eerst totdat de eerste 6 groepen er allemaal zijn dan begin je om de bookworms te plaatsen en dan de rest geeft ze een drankje en neemt de bestelling allemaal tegelijk op. ondertussen ga je naar het podium. Dan serveer je het eten tegelijk dan kan je weer naar het podium dan vragen ze om een dessert en daarna breng je ze allemaal de rekening en ruim je de tafel af en zo gaat dat verder en dan moet het wel lukken om een level verder te komen. Succes!

Groetjes Biene

• tamara hempen

hallo heleen, ik zou graag die patcher willen hebben om die spelletjes van diner dash te spelen die zijn erg verslavend

alvast bedankt

groetjes tamaraHeleen schreef:

>

> Hallo allemaal,

>

> Ik heb voor jullie wel een patcher, deze patcher instaleert

> alle codes die je nodig hebt voor alle diner dash spellen. (

> en nog veel meer spellen)

> Wie deze patcher wil hebben moet maar even mailen.(stuur ik

> hem per mail)

> Even een gewoon email adres, dus geen hotmail!

>

> Groetjess

>

> P.S. Als iemand door level 46 komt ,laat dan effe weten hoe

> je daar door komt.

> Mij lukt het niet.

• sonja

Hoi allemaal,

ik zit nu in level 46 , al best wel lang maar kom er maar niet uit.

ik kom steeds geld tekort ,heb al van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit.

iemand een idee??

• ultimate hedgehog

ik weet een super coole crack machine(zo noem ik het)inclusief mcf huntsville ravenhearst en prime suspects in een map waar door je games van reflexife arcade kan downlouden en vervolgens de full version spelen ZONDER te betalen wie wil moet effe e-mail sturen naar heenenweer@msn.com

• Lotus

jaaa

• andrea

ik ben nu bij level 46 en er zijn maar 7 tafels en ik kom er echt niet uit heb al alles geprobeert kan jij me helpen