Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sims 2 Pets Ps2

• Ivo

PLZ Help me heeft iemand codes die ik op de cheat gnome kan gebruiken zoals full motives of geld krijgen!??????????????????

• ilse

ik heb er een waarmee je geld kan verdienen:

1,000 Simoleons

Doe het spel op pauze en toets: L2, R2, L1, R2, rondje, vierkantje, driehoekje en je hebt het geld

geen vlauw idee of hij werkt, maar ik zou hem zekker proberen!

• ivo

bedankt !!!

• Kevin

Je moet weten of et werkt

• yorick

ik weet echt niet hoe je geld moet krijgen,, en ik heb het hard nodig

• yorick

ik snap echt niet hoe je geld moet krijgen??

het is toch voor de ps2

• Marley

ik heb een aantal codes voor de sims 2 huisdieren voor de ps2,

ze werken want ik heb ze zelf ook gebruikt

ik heb een code voor 10.000 simoleons.

gewoon tijdens het spelen moet je dit indrukken nadat je de Cheatgnome hebt geactiveerd: ( Cheatgnome is btw: L1 L1 R1 X X Up ) De code voor het geld is :

Up , left , down, right , X , driehoekje , up, left , down , right. Als je dat gedaan hebt dan moet je op de CheatGnome klikken ( dat is een blauw soort kabouter die naast je brievenbus staat of in iedergeval daar in de buurt) als je daar op hebt geklikt moet je op geef simoleons klikken en dan krijg je er 10.000 bij.

De code voor petpunten te krijgen is: driehoekje , rondje , X , vierkantje , L1, R2 en dan als volgt weer op die blauwe kabouter klikken

Hopelijk komen jullie eruit met mijn beschrijving.

Groetjes Marley.!

PS: Als het niet helemaal wilt lukken met de codes invoeren kan het zijn dat je de L1 toets moet inhouden zodat het spel op een soort van pauze staat en dan als je de hele code hebt ingedrukt de l1 weer loslaten! SUCCES ! :)

• ...

weet er iemand de code voor de behoeften?

• suzanne ik snap er niks van

ik heb een kabouter ja en wat dan? welke code ik begrijp er niks van

• Demie

Hoe kun je de gnome activeren en wanneer