Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

the sims 2 ps2

• muhammed

is het voor de computer??…..dan weet ik het niet mrr…wel voor de playstation2 dan moet je op start drukken en dan de code ivoeren hier heb je een ode probeer maar:alle spullen: L2 , RONDJE , PIJL NAAR BENEDEN ,PIJLNAAR LINKS,PIJLNAAR BOVEN PROBEER MAAAR

Sabrien schreef:

• muhammed

is het voor de computer??…..dan weet ik het niet mrr…wel voor de playstation2 dan moet je op start drukken en dan de code ivoeren hier heb je een Code probeer maar:alle spullen: L2 , RONDJE , PIJL NAAR BENEDEN ,PIJLNAAR LINKS,PIJLNAAR BOVEN

• lenny

hoe moet je op vrij spelen op sims 2 op ps2 een cheat in voeren ik druk op start en doe de ceat die je als eerste moet invoeren maar er verschijnt geen beeld op de stoep wie kan mij helpen?

• tine

aan dpvb: ma hebde gij da op de pc, ps2 of psp ik heb da op de psp (dit is 1 code L,L,R,X,X

• jeffrey

ik heb de sims 2 op ps2 en ik heb een code die het doe dat is:R1,L1,R2,rechts.links dat is hem

• gamehelper

Hey iedereen,

Ik weet hoe je de cheats in moet voeren.

je moet op start drukken en ga naar relaties.

Als je in relaties bent druk dan op : L1, R1, up, x, R2

Dan hoor je je sims zuchten van hmmm.

Je hebt buiten een soort trophy staan.

Druk weer op start en ga weer naar relaties als je in relaties bent druk dan bijv. R1, L1, R2, rechts, links.

Je hoort de sims weer zuchten van hmm.

Loop naar buiten en druk nu op die trophy dan staat er geld aan sims geven of iets anders en druk je op x en dan krijg je het.

Veel succes.

Groetjes gamehelper