Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

internet cheats

• Bandito-Bandita

Meld jullie aan bij onze familie en jullie krijgen voor te beginnen en het is geen grap

30.000.000.000.000Dollar (30Biljard)

De boodschap is aanmelden maar

Ik reken op julllie allemaal

Bedankt PJ !

http://www.mijnmaffia.nl/bandito-bandita

• pitbull

ewaa all ik weet een spel heb ik zelf gemaakt 4 jaar geleden heb er hele maal mooi gemaakt alle layouts en wat je maar wilkan ik je geven bijvoorbeeld 10000 bc kan ik je geven heb er namelijk mijnmaffiahacker dus kom het spelen op www.mijnmaffia.nl/pitbullrobin

• Thimo

kom maar naarm ijn spel ik heb 37 miljoen kan het je geven even aanmelden en BAM ik regel het voor je ;)

alles bij elkaar ;) jij word het rijkst ;) :p

kallum an

en kom

• BigDaddy

Misschien geen cheatcodes, maar wel een leuk en gezellig maffia-spel. Kom naar The-Destroyers. Je start met 1000 credits. www.mijnmaffia.nl/the-destroyers.

• wesley

kom alsjeblieft

ik wil heel veel leden dan krijg je upgrades

dus

cool

• yentinator

hallo,ik heb een eigen spel begonnen,wie wil meedoen?

elke speler krijgt als begingeld 1.000.000

• Nederlands5

http://www.mijnmaffia.nl/chiks4live/register.

• ronan

Hallo mensen ik ben sertje120 eigenaar van een maffiaspel

Kom naar www.mijnmaffia.nl/maffia-TL

weten jullie misschien cheats voor mijnmaffia

groetjes ronan

• hungar

kom er komen meer upgrades en hoe meer spelers hoe beter dus kom als je blieft.

• Achmed

Je moet je Naam van je spel geven en je naam van je baas en je ww en ik fiks voor je de BESTE!! spel OOIT je krijgt 500.000 leden alemaal online 500.000 Maffiapunten Dus Stuur je: Naam van je spel en je naam van je baas en je ww naar gangster_salim@live.nl en alles komt goed!