Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

internet cheats

• marktplaatsmaffia

Beste leden van www.marktplaatsmaffia.nl

De tijd van resetten komt eraan dit gaan we doen op zondag 30-01-2011 om 13.00 uur.

De bedoeling is dat we op dezelfde dag weer online komen en wel om 15.00uur

Dus lekker snel, zodat je er gelijk weer op kunt onder je eigen naam.

Het resetten houd in dat iedereen weer op nul power komt te staan ook heb je geen geld meer en je rank is ook weg zodat iedereen weer gelijke kansen heeft op het winnen van een mooie prijs.

Wat hou je nog wel? :je houd deze ronde je belcredits tot 2000 stuks en je vip dagen mag je houden .

Na de reset maken we de winnaars bekend en komen ze in de hall of fame en sturen we de prijzen naar de winnaars toe.

We kunnen nu al verklappen dat de prijzen voor de volgende ronde echt de moeite waard zijn om voor te spelen .

1e plek home cinemaset

2e plek een stereo set

3e plek clock radio met i pod docking station

4e plek een samsung telefoon

5e plek een webcam

6e plek een radio grafische weerstation

7e plek een mooi toetsenbord

8e plek een usb speakerset

9e plek een sporttas

10e plek een mooie wekker radio

Verder hebben we een prijs voor:

De sterkste familie 5000 belcredits (gaan we verdelen onder de familie leden)

Hoogste niveau met schieten 2500 belcredits(bij meerdere winnaars gaan we verdelen)

Meeste missies 2500 belcredits(bij meerdere winnaars gaan we verdelen)

En wie de hoogste rang haalt namelijk godfather of godmother krijgt 2500 belcredits(bij meerdere winnaars gaan we verdelen)

Dus doe je best de volgende ronde en laat zien dat jij 1 van de beste criminelen bent van www.marktplaatsmaffia.nl

Ben je nog geen lid meld je dan gratis aan .

Veel geluk namens webmaster, handlanger, sil en calimero

• antony

http://www.mijnmaffia.nl/bewanword

dat si mijn site ik wil nog ene domijn naam hebben maar kom spelen

• doctorkill

hier is de link: http://www.mijnmaffia.nl/sinterjanjoris

• my crimes

doe allemaal mee met www.mijnmaffia.nl/mycrimes en krijg meteen 120 dagen vip, oh en weet iemand nog cheats voor mijn maffia?

• maffiabaas

hallo iedereen ,

willen jullie gratis geld op mijnmaffia ??? ok dan !!!!

zo werkt het :

1:meld je aan op : www.mijnmaffia.nl/maffianijntje

2: stuur een bericht naar mij (jariman) ik ben eigenaar

3:binnen de 7 dagen krijg je 10 000 000 geld

het is echt waar geloof me ik ben eigenaar van het spel dus kom vlug

• Henkie

MijnMaffia.nl cheat

Verdien 2x zoveel geld met MijnMaffia

Heb je een eigen maffia game bij MijnMaffia.nl?

Dan baal jij er zeker ook zo van dat je bijvoorbeeld bij de 0900 betaallijn maar € 0,47 per belletje krijgt.

Dit is afgelopen, met onze cheat krijg jij bij de 0900 betaallijn maar liefst € 0,94 per belletje!

Bij PayPal krijg je zelfs het hele bedrag en géén 30% van het hele bedrag. Wat wil je nog meer?

Met deze cheat is het mogelijk om extra betaalmethoden op jouw MijnMaffia game te accepteren:

PayPal, 0900 (per gesprek), SMS, Wallie en 0900 (per minuut). Je krijgt minimaal 2 keer zoveel uitbetaald!

Bij de download zit een makkelijke handleiding inbegrepen en de cheat is zo geinstalleerd!

http://doner055.nl/mijnmaffia/

• www.mijnmaffia.nl/rosamundewar

ADMIN`S EN MOD`S

Op dit kleine spelletje zoeken we enkele moderators en admin`s.

Wie zich nu aanmeld krijgt een hoge startbeloning.

MISBRUIK

Maak je één keer misbruik van je rang is dat gewoon je bent je rang kwijt EN een ban van één week.

KRANTERS

Om elke week de verzorgte krant te maken doet iedereen stukjes, zo vraag ik aan 4 personen die de krant willen doen, vul dit formulier in en zend hem naar mikepanter3@hotmail.com.

1: Wat is je gebruikersnaam?

( je naam die je gaat gebruiken op www.mijnmaffia.nl/rosamundewar )

2: Wat is je echte naam?

( bijv. Pietje Puk. )

3: Waarom wil je kranter worden?

4: Heb je eerder ervaring gehad met kranten op diverse spellen?

5: Zo ja, welke?

6: Welke rubrieken wil je doen?

1) Voorwoord

2) Deze week ( Iedere week mag een lid zeggen wat er deze week gebeurt is.)

3) Updates ( Alle updates etc. )

4) Interviews ( Elke week worden 2 personen geinterviewd )

5) Raadsels en moppen

6) Voertuig van de week

7) Het nieuws

8) Jarigen

9) Fail-filmpjes

10) Film van de week

11) Top 5 songs

Wat zijn kranters?

Dat zijn mensen die elke week klaar staan om het op een ANDERE website te plaatsen. Als die 4 leden zich hebben aangemeld dan word er verteld welke site.

ADMINS

Altijd al eens een admin willen zijn? Zo ja, dit is nu je kans!!!! Wanneer 2 admins zich hebben aangemeld dan zullen ze automatisch een admin worden. Dit formulier moet je invullen:

1: Wat is je gebruikersnaam

2: Waarom wil je admin worden

3: Ben je al eens een Admin geweest?

4: Zo ja, op welke site?

5: Zal je geen misbruik maken van je rang?

6: Wat is je echte naam

7: Wat is je e-mailadres?

Wat doen Admins?

Als prijzen worden uitgedeeld dan kunnen ze het geld geven. Admins mogen geen ongepaste berichtjes sturen en of racisme, vloeken of iets seksueels erin zetten. Dan word je rang afgepakt en dan word je permanent verbannen.

MODERATORS

Moderators die doen het nieuws, polls enzovoort. Maar als er iets ongepasts gebeurt op het Forum dan moet dit gemeld worden bij Mikepanter. Dit word gelijk op de nieuwssite gezet en dan komt er ook een ban voor die persoon.

Formulier om in te vullen:

1: Wat is je gebruikersnaam

2: Wat is je echte naam

3: Wat is je e-mailadres

4: Waarom wil je moderator worden?

5: Ben je wel eens een moderator / admin geweest?

6: Zo ja, op welke website?

• kick

je moet egt op de decrimehels dat is zo leuk je hebt meteen 999999999999 euro op je cas

• chiko

Kom speel mijn game als je vlug bent kan je nog plaats vinden als moderator of admin kom snel

en je krijgt bij het begin 400.000 euro maar als je geld op is kan je bericht sturen naar chiko ik bekijk of je geld echt op is kom snel als je nog een plaatsje wilt en haal ook vrienden http://www.mijnmaffia.nl/bandito-63

• berkomafo

ga naar mijnmaffia.nl/bekomaffo

en krijg geld VIP dagen