Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Play Insaniquarium Deluxe

• Ellen

Hoi!

Dit spel Play Insaniquarium Deluxe gaat over vissen..

Het is heel leuk maar ik krijg de Final Boss niet uitgespeeld.

En ook bij time trial gaan al mijn vissen dood door die aliens.

ook waar je vissen kunt kopen enzo krijg ik geen geld bij. Hoe krijg je dat?

Kan iemand helpen?

Alvast bedankt

Groetjes Ellen

• anoniem

hoi de eind baas heb ik ook nog niet maar als je alle 3 de pets kiest kan je het beste dat zwaart visje die krab en die oranje haai doen die helpen je

• joey

hoi ellen

bij je eigen vissen kom moet je ze eerst laten opgroeien.

als je duurde vissen koopt dus geen guppy's of gekleurde guppy's,

kan je bij bijna alle vissen geld krijgen het duurt ongeveer een week voordat ze gegroeit zijn en dan kan je voor meer schelpen verkopen

• Lindsay

Hee, Ellen,

Hopelijk heb je de eindbaas nu wel uitgespeeld, maar alsnog, het beste druk je alleen maar op die enemet dat big brain, de kleine aliens doen niet zoveel kwaad, het vergt enige oefening en waarschijnlijk doe je er de eerste keer 2x over. Bij Tegen de klok kan je beter Wammes, de walvis doen, want die beschermt de kleine en middelgrote vissen, ook kan je Sjakie doen, want die eet geen vissen op, in tegenstelling tot Jaap. Bij virtuele viskom kan je een vis komen voor 25 schelpen, noem die Santa, en hij groeit snel uit tot een grote vis. Hij is weleens waar wit met rood, maar hij begint kerstliedjes te zingen en gooit zakken met 20 schelpen. Als je de bonuslevels doet, komt dat geld ook in de virtuele viskom. Ook kan je vleeseters kopen, die geven ong. 10 schelpen, dat weet ik eerlijk gezegd niet precies. Het voer voor hun is gratis, dan moet je klikken op speciaal voer, en ze eten geen vissen die je uit de winkel hebt gekocht. Hopelijk kan je nu een beetje verder.

Lindsay, XOXO