Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sims 2 codes. pleas

• quincella

hoi allemaal….

ik had laats een code op forum.fox website gezien alleen die is al weg. het begint met boolprop en eindigt op false…..je kan er dakramen mee makendan kun je zeg maar de ramen nier alleen in de muur maar ook in het dak. weet iemand??? als je het weet kun je dan een mailtje sturen?

dankje

• Ellen

Ja, die code weet ik. Maar pas op, want je spel kan er ook slechter door worden!

boolProp testingCheatsEnabled true

De code schakel je áán in de BUURT. Voordat je naar een familie gaat.

Als je het spel wilt afsluiten, typ je weer in: boolProp testingcheatsEnabled false

Als je toch schermpjes in je spel krijgt met “Reset, of delete” Kies dan NOOIT delete, alleen als het écht niet anders kan. Maar zo kan je sims poppetje verwijderd worden uit het spel.

Voor opties bij de boolprop hou je shift ingedrukt, en klik je tegelijkertijd op je sim poppetje.

Nu krijg ik weer zin om te simsen!

Veel plezier ermee. Groetjes Ellen

• noompje

kaching geeft 1.000 SimDollars

motherlode geeft 50.000 SimDollars

moveobjects on hiermee kun je spullen verplaatsen die normaal vast staan

moveObjects off hiermee zet je de code uit

aging on/off hiemee kun je het verouderen aan- en uitzetten

boolprop testingcheatsenabled true/false Zie uitleg in de linker lijst.

Leeroy, nog bedankt dat je ons met deze cheat kennis hebt laten maken!

Boolprop ConstrainFloorElevation false/true hiermee kun je vloeren en bv. zwemwater ophogen, de ondergrond die normaal dus niet kan. (Zie uitleg waterglijbaan maken in de linker lijst)

boolProp snapObjectsToGrid false/true hiermee kun je spullen plaatsen waar je zelf wilt. Dus ook ergens waar dat normaal niet kan. Buiten de vierkantjes van het rooster dus.

floatProp particleScale (0-9) damp boven het eten veranderen.

StretchSkeleton (nummer) maak hiermee je sims langer of korter

StretchSkeleton 2 (Je Sim word 2x zo groot)

StretchSkeleton 0.5 (Je Sim word de helft kleiner)

intProp maxNumOfVisitingSims 8 meer mensen uit kunnen nodigen voor een feest