Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

The Sims 2 (Xbox)

• Ivo

Ik weet alle cheats maar ik wil meer secrets enzo. ik wil weten hoe je ontvoerd kan worden door aliens of hoe je kinderen krijgt enz.

alvast bedankt

• THE BEST PART

alians..weet ik nie

kinder krijge - vrijen ^^Ivo schreef:

>

> Ik weet alle cheats maar ik wil meer secrets enzo. ik wil

> weten hoe je ontvoerd kan worden door aliens of hoe je

> kinderen krijgt enz.

>

> alvast bedankt

• weet niet

ik wil wten hoe je kinderen krijgt en net zo als die ivo daar ergens alvasr bedankt

• lon

ik wil ook wetn hoe je kids krijgt enz

• Es

Hoi,

Weet iemand de cheat codes voor Sims 2 voor op de xbox?Ik kan ze nergens op internet vinden…:s

Thanks!

• Mitch

Kinderen krijgen is een makky: eerst twee mensen(man & vrouw) op elkaar verliefd zijn. dan krijg je de optie vrijen en dan later komen er kinderen.

en die aliens: je koopt 1 telescoop dan laat je een sim er in kijken en dan heb je kans als hij meegenomen word. Bij mij was dat de eerste keer al meteen maar dat hoeft niet perse. het kna ook langer duren.

• michel1988

hallo ik had een vraag heb een xbox omgebouwd en nou is mijn vraag waar ken ik spellen downloaden en branden moet er dan wel voor betalen maar dat maakt niet uit maar hoop dat iemand een site weet ofzo gr