Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

medal of honor european assault

• loes

wie heeft dit spel uitgespeeld? ik blijf maar zitten bij het virushuis, bij de bunker. ik kan ze niet verslaan, er komen bij die toren zoveel mannen op je af dat ik het steeds niet red.dan moet ik ook nog tegen de klok spelen want ben ik te langzaam, dan ontploft de toren en is de missie mislukt. wie weet het? alvast bedankt loes

• dennis

het is meschien niet echt fear maar ik zou gewoon de cheat code gebruiken voor die level want die is wel echt moelijk en frustrerend..

je kunt de cheat codes op www.gamespot.com vinden succes………

• jan

bij de toren moet je opletten, ze dalen af via kabels bij de duitse vlag. schiet ze zo snel mogelijk voordat ze zich hebben laten vallen. als je daar het terrein op hebt geruimd ga je door de deur waar je vandaan kwam en je kan daar nu links. en je bent bij je bom. succes

• tim leever

ik heb het spel al uitgespeeld het is eigenlijk vrij simpel, in die toren zit die generaal die moet je uitschakelen dan komen er ook geen moffen meer, dan gaat die deur weer open waar je naar de binnenplaats ging dan ga je links de trap op en dan moet je een schakelaar vinden die in een van die panelen zit en dan is de missie voltooid, ik weet alleen niet waar je dat dagboek kan vinden, veel succes

gr. tim

• Joost

die vind je in een bunker voordat je die berg op komt van het virus huis waar die laatste 2 tanks staan

• peter

kom niet voorbij het virushuis weet jij de oplossing