Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Harry Potter en de Vuurbeker op de PC cheats??

  • Wilco

    Heeyy!!

    Ik ben allang opzoek naar HP en de Vuurbeker cheats voor de pc.

    Maar kan ze maar niet vinden!

    Wie weet er cheats?

    Antwoord deze bericht dan ff

    Thnx !!

  • Yoepie

    Ik wil zeook weten…

  • linda

    Ik heb hem op de playstation 2 en wil ze graag ook weten, ik moet nu avifors uitspreken bij de uitdagingen van dolleman maar ik kom er maar niet uit, dus als iemand mij kan helpen graag!!!

    Gr linda

  • Heewda

    Hoi Allemaal

    Ik kom vaak op engelstalige site's en momenteel zijn er nog geen cheats en nu denken ze ook dat die er niet zijn we zullen moeten afwachten.

    Maar ik heb een vraagje ik heb hem gister dus net gekocht en ben al lekker aan het spelen.

    Ik ben op het terein van zweinstein en moet nog 1 schild die ligt in het water hoe moet ik die te pakken krijgen??

    Weet iemand dit?

    Groetjes Heewda

  • linda

    daar kom je nog niet bij maar onthou gewoon goed waar hij ligt. Je leert later een spreuk om bloemknoppen/lelie bladeren te openen, dan moet je terug daarheen en je spreuk uitspreken over de lelie's die daar in het water liggen.

    Gr linda

  • Heewda

    Ok dank je wel maar wat moet ik dan nu gaan doen?

    De uitdaging van dolemans?

  • Heewda

    Ok laat maar ik keek niet uit mijn ogen tja tis ook al laat he

    Slaap lekker allemaal!

  • Heewda

    Ok ik ben weer verder en ja hoor deze dame zit weer vast haha.

    Ik zit in de badkamer van de klassenoudste en ik ben bij een ketel die ik optil maar krijg hem niet tegen die grote waterketel aan omdat ie te lang onderweg is.

    Kan ik die grote waterketel op een andere manier kapot maken?

    Of moet het met die kleine ketel en sneller reageren ofzo?

    Groetjes Hilda

  • Heewda

    Ok hier ben ik ook alweer verder

  • Melisa

    Hi ik ben druk bezig met het spel maar zit vast !!!

    en zo te lezen zijn jullie veel verder dan mij !!

    Op een gegeven moment sta je op de toren en je moet binnen een bepaalde tijd 10 beesten doden…. en het wil maar niet lukken heeft iemand daar tips voor!!!