Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

foto's maken in San Fierro

• Gianni

Hallo,

Ik ben bezig met de photo ops in San Fierro. weet iemand hoe je dat moet doen. ik ben bij de eerste geweest, een toren op een berg missonary hill. Ik heb de boek voor de PC een tijd geleden gekocht, daar staat ook in dat je iets ziet. heb meerdere foto's gemaakt met dat kleine ding erin en toch geeft het niet aan dat er een foto is gemaakt. nu is mijn vraag, moet je in een bepaalde hoek staan, hoogte enz enz.

wie kan me helpen?

alvast bedankt!

• Camiel

Je moet eerst ff wa gastjes kapot knalle die bij het huis staan…dan komt hij naarbuiten en rijd weg in een auto…achtervolg hem met je motor en schiet de auto kapot(hij springt er van te voren uit maar dan sla je hem gewoon neer) je moet hem perse neerslaan anders knal je miskien zun kop der af en dan kun je geen goede foto maken…dus gewoon neerslaan en als ie op de grond ligt foto maken en dan terug brengen naar waar je de missie hebt aangenomen..

MISSION COMPLETE

hahaha mzzl