Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zelf server hosten lukt niet met CoD

• David

Hallo,

Ik wil heel graag een eigen server hosten met Call of Duty UO, dat doe ik dan via ?start a new server?.

Helaas lukt dit nooit.

Ik ga naar ?start a new server? vervolgens kies ik een game type en een map, ik zet ?dedicated? op ?Internet? en start.

Dan krijg ik een ?groene console? voor me neus, ik laat die staan en start vervolgens coduo weer op.

Ik kijk bij ?local? en daar staat mijn server, ik join vervolgens mijn server en ik zit erin.

En dan is het wachten op spelers die joinen, eindelijk zie ik iemand joinen, minuten verstrijken en dan staat er ?naam? dissconnect ?timed out? ofzoiets.

Ik laat een paar vrienden me via xfire joinen, maar ook dat lukt niet:S

Bovendien werken de commands niet die ik in de console (~) intyp, een paar voorbeelden hiervan, ik typ in de console:

- ?g_gravity 10?— reactie: ?unknow cmd_gravity?

- ?/status? — reactie: ?server not running?.

En dan deze ?map mp_mapnaam? als ik dit doe, gaat ie wel naar de opgegeven map, maar dan kom ik in een ?Listen Server? terecht, en daar werken opeens alle commands wel, alleen een ?listen Server? bestaat alleen op mijn pc, dus niemand kan die server joinen.

Gek genoeg werken alles commands wel in de groene console op m?n bureaublad, maar het is natuurlijk heel erg lastig om tijdens het spelen bij die groene console op me bureaublad te komen(dat zou dan moeten met alt+enter) dus jullie begrijpen wel dat ik gewoon die grijze console in het spel daarvoor wil gebruiken, maar nogmaals de commands werken niet in die console.

Ik vond het IP adres van me eigen server ook vreemd die is namelijk ?10.0.0.3:28960?, de 3 kan elke keer weer anders zijn bv ?10.0.0.7:28960?

Wie kan mij HELPEN dat iedereen mij kan joinen, en dat de commands werken in de grijze console tijdens het spel.

Groeten

• -(BoB)-Deviltje

Hey, als je nieeweert op Xfire toevoegt komt alles goed;)