Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

runescape !!!

• runescape

hey allemaal voeg me toe:master vlikk en of dr funky opl master vlikk=lvl 54 word member…. en dr funky opl=lvl 31 en PURE ranged ranged=37 en die word misschien member…… nou over de cheats: ik wil trainers downloaden voor je mining dat tie 99 wordt dat het popptje zelf! gaat mine en zelf! naar de bank gaat dus je kan je compuetr gwooon aan laten! en als j e terug komt van sgo0l ofz0 dan heb je heel vee ores! ik weetiemand di het heeft maar niet meer weet waar je het kan downloaden…. en ik wil een traiener dat je heel snel kan typen kujk maar in de bank heel veel memnse hebbe dit ze kunnen heel snel dingen zegge dar kan je ook downloaden. en andere trainers plz o ja als je wilt voeg me toe:P als je in lvl 30-35 bent maar niet een magier bent want die haat ik! of als je in lvl 54-56 dan kan je in me team in de wildernis ( lvl 30-35 geld voor dr funky opl en lvl 54-56 geld voor master vlikk duhhhhhh/……:P) nou ik zelf heb wat tiaras te koop en grey gloves(heeeel zelddzaaaaaam) voor jullie kost hem maar 10k en de andere die ik gewoon tegekomt zijn ze 25k!!!–dus veel goed koper…(10k=10000gp voor beginnelinge die het spel net ofnu gaan spele) nou ga naar www.runescape.com het is een heel leuk spel en het is gratis behalve als je member wilt worden maar dat moet je alleen doen als je heel goed bent b.v lvl 50 of hoger …. nou zal je denke ja waarom ik member wilt worde ben t een van lvl 31 jah? …… nou omdat ik een pure ranged bent dus best goed bent….. runescape is een avondturen spel vecht-schiet -magie spel en je kan qeustes fdoen( missies) dan krijg je vaak leuke beloningen dus ik raad je het AAN!!!!!

• eugen

stuur die trainers ook naar mij alsjeblief

• stig0fream

ehmm best leak maar het is geen schiet spel…

ik ben zelf lvl 78 en zon trainer zou heel @!#$ kunne zijn omdat

je aangevalle kan worde door zon monster duzz…

dan ben je dood ….

gewoon lkkr gaan minen en niet zeure…=p

• sjoerd

Precies