Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

need for speed u2 voor pc

• help help help!!!!!!

HELP!!!! ik heb alle races van wereld 1,2,3,4 gedaan maar nu kan ik nie naar wereld 5:( wat moet ik doen??? ik zit nu alleen maar rond te rijde (dus tijd verspillen) en online spele maar ik wil de skyline en verbredingskit enzo plz help me

speel jij ook dit online??? voeg plz toe: sk8eddie

• shibby

heeey man ik denk dat ik de oplossing voor je heb….

waarschijnlijk moet je je auto mooier maken zodat ze je uitnodigen voor een dvd-cover en dan kun je naar de 5e wereld :d veel succes man

• R

nou meestal zit er op het vliegveld een race met 4 levels dus denk dat juh daar weer moet kijken

• Danny

Ik speel zelf het spel op de xbox maar dat zal wel hetzelfde zijn….ik denk dat je auto nog niet de benodigde sterkwalificatie heeft voor de volgende dvd cover…dus kijk goed bij alle visuele upgrades(bodyshop,lak en stickers,en die gele shop waar ik effe de naam niet van weet) of je de laatste nieuwe vrijgespeelde upgrades heb gekocht. voeg die toe en als het goed is krijg je nu weer een ster voor je volgende dvd cover want … wat ook betekend dat als je alle benodigde dvd covers heb voor niveau 5 dat je daar dat automatisch heen kan!!!!! ik hoop dat dit is wat je bedoelde ..

Groetjes danny

• help help help

dankje wel man voor tip thx egt het lukt nuDanny schreef:

• help help help

thx dat je me geholpen hebt thx het lukt nu thxshibby schreef:

>

> heeey man ik denk dat ik de oplossing voor je heb….

> waarschijnlijk moet je je auto mooier maken zodat ze je

> uitnodigen voor een dvd-cover en dan kun je naar de 5e wereld

> :d veel succes man