Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Cheat Online Soccer Manager

  • henk

    ik wil cheats wie kan het me uitleggen>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>…

  • malikboy

    hoe hack je osm op apel computer ik heb geprobeerd met element inspecteren maar lukt niet man echt hattelijk wie wilt voor mij doen????B)

  • griekturk

    Ik wil gratis premium voor osm (tu)

  • Tom

    Doe ff normaal man! Waarom wil je onze accounts hacken?

    Ten eerste is osm ontwikkelt door Derwort Media, een professioneel, NEDERLANDS (jij praat Engels) bedrijf.

    Ten tweede zou je dit topic niet eens snappen als je Engels was.

    Ten derde is er geen osm hack.

    Ten vierde kan iedereen gratis premium worden, namelijk meedoen met de acties om aan goede doelen te geven.

    Conclusie: iedereen die je gelooft is gewoon een kneus, hacks speciaal voor osm zijn er niet! Dan zul je internet moeten hacken, en laat je daarvoor nu eerst de zwaarbeveiligde hoofd pc moeten hacken.

    Dat gaat dus nooit lukken!

  • Tom

    Haha, ik kom hier net ook nog achter:

    “ik kan jullie iets geven” is je titel, en je bericht is Engels talig, haha, je bent echt een kneusje!

  • daan molenaar

    Hoi mijn naam is daanmolenaar

    Mijn wachtwoord is molenaar

    update mijn programma alstjeblieft

  • gratis cheats

    ik heb zoveel cheats geld seisiekaart tranferlijst zonder te betalen speler + 10 geven bij de training je eerste laten worden in de competie

    stuur je wachtwoord en je naam naar t.wolfshaar@hotmail.com en welke cheat je wil en je heb het in een week!!

  • arno

    mijn gebruikersnaam is arnohes2000

    mijn wachtwoord pap2000

    als jehackd me dan sla ik je dood

    alfast bedankt

  • Mootje

    Wil jij ook een seizoenkaarthouder worden. en $500.000.000, stuur je gebruikersnaam en wachtwoord naar coolemoo@live.nl

  • RAYMOND Everts'

    Hoi ik zou wel wat cheaten kunnen gebruiken zou je me kunnen helpen alvast bedankt

    Gr. RAYMOND everts