Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Cheat Online Soccer Manager

• Massin

isoo Schreef:

——————————————————-

> Stuur je Msn dan maar! dan krijg je

mr_massin@live.nl

• psvcor56

hoe en waar moet ik cheats invullen kan iemand mij helmepen a.u.b.

• pikkie

stuur je inlog en ww naar mij en ik geef je cheats mijn msn is errie33@live.nl

• bram

ik heb het geprobeert joun geld code op osm maar het werkt niet

• jordan1111

vieze kut zak mongooltje ik kom je in elkaar slaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ricky

luister nou da er bestaan helemaal geen cheats voor osm ik zal zeggen maak nu je team beter wand je wil tog winnen..!!..!! of niet?

………………………………………………………………….ik hoop het wel want anders zou je dit maar niet moeten spelen………………………………………………………….

…………………………………………………………………..dan is anders alles wat je erop gedaan hebt voor niks geweest………………………………………………………….

• IEMAND

ik ben iemand ik heb cheats voor de geld en prenium cvheat stuur je ww + inllog naam naar de naam pauwel op osm ik help echt!!!

• mustafa

ik weet paar cheats van een andere site geef je ww en inlognaam naar mustafa_pimp@live.nl zoals altijd bij trainig plus3 en bij de begin is je budget 10 mil

• Dirk

Gratis seizoenskaarten + stadion snel upgraden + spelers maximaal trainen

Meer informatie vind je hier.

http://fileups.net/01c5895

• gelijk!

je hebt groot gelijk fijn dat je ook zo denkt (tu)