Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Cheat Online Soccer Manager

• youri

Hoi,

Waar vul je deze codes dan in?

phoogewoning@gmail.com

Youri

• youri

Ik heb interesse in cheat, wil je deze sturen naar

tbf.yokada@gmail.com

• kaulo

eey als iemand cheats wil mail ze dan jasje1997@hotmail.com

• jordy

ik wil die cheats vandaag 29 mar 2010 a.u.b als je kan oke

pleas pleas pleas

• hilde

luister je moet naar de dokter je bent ziek in je hoofd je moet je schamen om deze onzin uit te kramen doe dit maar elders maar niet hier ik kan je al wel een verwijsbriefje sturen voor een goede kliniek waar je thuis hoort wordt eens volwassen en hou op met dit kinderachtige praat je weet niet eens waar je het over hebr

• Gekke Henkie

tom Schreef:

——————————————————-

> (td):Dspeel gwn eerlijk anders geef ik je aan aan

> mod

Haha idd, stelletje watjes allemaal hier zeg. Ik geef 1 legale cheat, try 3-4-3 “Over de vleugels”.

En de rest ga je zelf maar uitpielen, beetje cheaten, komop zeg. Ik cheat niet en win wel veel, kan best hoor.

Oh en btw “DE BESTE OSM CHEATS” die slaat echt alles, hoe dom ben je als je daar je gegevens invult haha, dat riekt echt ZIEK naar FAAAAAKEE & G*Y :P

• chris

hoi ik wil cheats mijn email is lol-man1998@hotmail.com

• jos

jongens als jullie cheats willen hoeven jullie je account alleen maar aan pieter te geven ik heb het ook gedaan ik dacht dat hij een hacker was maar nee ik heb 44 trainingskampen en premium seizeonkaart van 400 dagen ik heb het 2 weken geleden nog verlengd dus nou heb ik 720 dagen en hij heeft nog veel meer cheats zijn oom zit in de administratie van osm ofso

jullie moeten het doen zijn msn is lionel984@live.nl

later

• BvR

Wie wil osm cheats ik heb er genoeg zoals:

99999 miljoen in je kas

Spelers trainen 5+6 als je ze traint.

Gratis 3 jaar seizoenskaarthouder

Gratis 3 jaar premiumseizoenskaarthouder

Sponsers geven je 5 miljoen per wedstrijd

Je krijgt messi en c.ronaldo gratis

Dat zijn ze. Als je wilt mail na brianvanrijn@hotmail.com

en geef je accountnaam en wachtwoord en dan doe ik de cheats en dan mail ik je weer terug dat het gelukt is en dan word jij de kampioen van je competitie.

• GekkeWous

Hoi,,

Ik zou er wel 1/ meerdere willen!

Laterz.