Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Diner Dash CHEAT

• Poeka

Kan iemand mij helpen aan Diner Dash Cheat of tips geven ik zit vast en kom niet verder dan level 5 waar je $ 8.000 moet halen maar ik kom niet verder dan $ 7.250

Alvast bedankt

• danielle

level 5? ik kom niet eens verder dan 2 met al die zakenvrouwtjes… als je cheats gevonden hebt zou je ze dan ook aan mij kunnen mailen? alvast bedankt…

groetjes Danielle

• Poeka

is goed maar nog een tip eerst de zaken vrouwtjes dan de jonge meisjes en dan de oudjes te eten geven.

• danielle

bedankt… ik zit nou in ieder geval in mn 3de restaurant…. tblijft verslavend :-)

• sammy van der neuker

sex is goed voor je lkkr in die kutje stoppe mang of in die mond en bil

• danielle

tsja als ik nou nog kon lezen wat er stond had ik er misschien nog eens wat aan ;-)

ik heb ondertussen het spel al uitgespeeld, en ben nou bezig om zover mogelijk te komen in de endless shift.

• Fredie

TIPS

1) Bedien de mensen in groepjes van 2 of vier personen. En dan dezelfde soorten. Dus bijvoorbeeld 2 tafels met opaatjes tegelijk. Je krijgt dan extra bonussen en het werkt gemakkelijk.

2) Als het level niet wil, probeer het dan nog een paar keer. Als je een beetje oefent wilt het wel!

3) Zorg ervoor dat de mensen weggaan met zoveel mogelijk hartjes. Dan geven ze betere fooien.

4) Je kan de wachtenden het beste vermaken als er veel mensen aan het eten zijn.

5) Als er een lange rij staat, geef dan eerst de zaken vrouwen tafeltjes. Zij zijn het ongeduldigst…

6) Verspeel niet te veel tijd aan het rondbrengen van drankjes, doe dat alleen als het nodig is.

7) Je verdient het makkelijkst punten door de mensen op de juiste kleur stoel te zetten.