wie kan mij helpen met level 8 van emergency 2 ik heb dan alle mensen en zo opgeruimt maar wat moet ik dan met die auto's doen van de teroristen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsLevel 8 is de gifgas aanslag toch? Misschien dat je hier wat aan hebt:
GifGas Aanslag
In deze missie draait alles om tijd, pak eerst de terrorist die wegloopt bij de aanslag plek(je herkent hem door het driehoekje boven zijn hoofd). Misschien is het nodig om hem te schieten met een shooter. Daarna moet je zo snel als mogelijk het gas uitzetten met een nbc man. Pak eerst de gewonden met nbc mannen en zet ze in de nbc wagens. Dan moet je ze helpen met artsen en afvoeren. Het beste kun je een mobiel ziekenhuis sturen. Ik zou het met twee nbc wagens doen met volle bezetting. Als de gewonden gedaan zijn pak je de andere mensen die staan te kijken. Pas wel op dat je ze oppakt met agenten en ze in bussen zet, anders lopen ze weer terug. Ga nu naar het parlement (grote gebouw bovenin) en probeer de vrachtwagen voor het gebouw niet weg te slepen, op dat moment komen ook daar een aantal terroristen uit. Gooi traangas en arresteer ze en zet ze ook in een wagen. Zet weer asap het gas uit en pak alle zieke mensen zo snel als mogelijk. Nu breng je de president die aan de andere kant van het vorige gebouw staat naar het parlement en laat hem daar weer uitstappen.Wanneer je alle terroristen, alle gewonden etc naar de basis hebt gebracht en de branden hebt geblust is de missie voltooid. Breng de vrachtwagens met het gas niet naar de basis anders ontploffen ze.
Hopelijk lukt het je nu, zorg ervoor dat je niets vergeet want anders kom je nooit bij het volgende level. Mocht je verder komen en uiteindelijk bij missie 11 komen, dan kun je mij misschien helpen, want daar kom ik niet uit.
Succes!
NP
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?