Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Need for Speed Underground 2

• Sjappie

HEEELLPPP..!! Ik zit nu gewoon een beetje rondjes te rijde op zoek naar een naald in een hooiberg.. Ik heb alle performance onderdelen in level 2.. Alleen ECU en Suspension in level 3.. Ik heb nog geen Wide body kits.. Ik heb nog geen Omhoog openslaande deuren.. Ik zit gewoon te zoeken naar een of andere verborgen race totdat ik het laatste stadsdeel kan unlocken.. Kan iemand mij helpen of vertellen wat ik kan doen? Er rijden ook geen andere getunede auto's meer rond die ik kan uitdagen.. Ik zit zo een beetje me tijd te verspillen aan rondrijden..

• justin

ja raar he ik had ook het probleem maar ik dee alle race's weer over en toen de die het wel dus mischien doet ie het Sjappie schreef:

>

> HEEELLPPP..!! Ik zit nu gewoon een beetje rondjes te rijde op

> zoek naar een naald in een hooiberg.. Ik heb alle performance

> onderdelen in level 2.. Alleen ECU en Suspension in level 3..

> Ik heb nog geen Wide body kits.. Ik heb nog geen Omhoog

> openslaande deuren.. Ik zit gewoon te zoeken naar een of

> andere verborgen race totdat ik het laatste stadsdeel kan

> unlocken.. Kan iemand mij helpen of vertellen wat ik kan

> doen? Er rijden ook geen andere getunede auto's meer rond die

> ik kan uitdagen.. Ik zit zo een beetje me tijd te verspillen

> aan rondrijden..

• Bassie

je moet een bepaalde sterclassificatie halen zodat je een foto of dvd cover kan halen

• sybe

waar hebben jullie het over? ik heb dat spel al 3 keer uitgespeeld zonder problemen!!