Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Harry potter 2 en 3 op playstation 2 help:S:S

• kim

hoi ik zit vast:S naja vast heb hem uitgespeeld maar ik moet nog meer afdelingspunten hebben. het gaat over hp 2 op de ps2 ik moet een toverdrankfles zoeken voor iemand op het vliegveld, en ik moet drakenhuidshandschoenen zoeken bij het meer. nou ben ik al 30 keer overal geweest maar ik kan het niet vinden. je moet ook 101 kaarten vinden bij hp2 maar ik heb er pas 64 er zitten er nog een paar bij fred en george heeft iemand ze allemaal gevonden?

hp3 op de ps2

ik moet nog maar 1 kaart, een kaart van vampieren. weet iemand waar ik die kan vinden of weet iemand een goede walk trough site? alvast heel erg bedank!! groetjes kim

• ditta

ik heb die beide spellen ook en heb nog lang niet alle tovenaarskaarten gevonden maar wel genoeg afdelingspunten gehaald. het maakt niets uit of je alle kaarten gevonden hebt maar het is natuurlijk wel leuker, verder moet je goed zoeken overal ik weet neit meer waar ze precies te vinden zijn maar ik heb wel alles gevonden dus het is te vinden.

• Nathalie

HP3 ben met ron in een kamer en daar heb ik een lichtspreuk gekregen en heb geen idee wat ik moet doen er zweven doorzichtige mannetjes rond met lantaarns ik ga steeds dood… weet iemand wat ik hier moet doen

• kim

hey

ditta nog bedankt!

nathalie je moet met je licht op die mannetjes schijnen tot ze niet meer onzichtbaar zijn dan moet je ze dood maken met flipendo groetjes kim

• marina

Harry Potter 2, Playstation 2, kan het flesje niet vinden voor iemand op het vliegveld. En waar ligt de telescoop? Alvast bedankt Marina.kim schreef:

>

> hoi ik zit vast:S naja vast heb hem uitgespeeld maar ik moet

> nog meer afdelingspunten hebben. het gaat over hp 2 op de ps2

> ik moet een toverdrankfles zoeken voor iemand op het

> vliegveld, en ik moet drakenhuidshandschoenen zoeken bij het

> meer. nou ben ik al 30 keer overal geweest maar ik kan het

> niet vinden. je moet ook 101 kaarten vinden bij hp2 maar ik

> heb er pas 64 er zitten er nog een paar bij fred en george

> heeft iemand ze allemaal gevonden?

>

> hp3 op de ps2

> ik moet nog maar 1 kaart, een kaart van vampieren. weet

> iemand waar ik die kan vinden of weet iemand een goede walk

> trough site? alvast heel erg bedank!! groetjes kim

• kim

hey!

ik geloof dat ik hem bij hagrids huisje heb gevonden tussen de struiken bij de bomen! succes! xx kim