Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

www.spelpunt.nl

  • oomkens

    ik heb geen ontvangt

  • shirley mahomedrazi

    Mijn email adres is veranderd. mijn oude email adres was shirley_mahomedrazi_1@hotmail.com Mijn nieuwe emailadres is shirley_mahomed@live.nl

  • marilke1

    ik heb ook problemen met spelpunt,voorheen nooit last van gehad ,ook al aangegeven bij marie waar je kunt doorgeven wat en waar eventuele problemen zijn.

    heb java zeker al 10 x eraf en opnieuw geinstaleerd ook google chrome verwijderd antivirus veranderd,niets helpt.

    mijn pc werkt perfect op spelpunt naar.

    java problemen en antivirus blijft hij doorgeven pffffffffff wordt er nu een beetje moe van.

    raar raar wat is er mis met spelpunt

  • _pokerstar1_

    win niks stort me lam !!!!!!!X(

  • rowen

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    mensen er is wat mis met java al heel vaak last via spelpunt installeren niet doen probeer dus ook eens via java.com

  • erik filippo

    flippo777Schreef:

    ——————————————————-

    >Als het spelpunt niet bevalt,dan zorgen ze er voor,dat je wordt uitgelokt door personen die ze zelf inschakelen.

    bijvoorbeeld een final chip,Colome,en amore 'n bambini,die de boel dan flink opjutten en beledigen.

    zodat de personen gaan reageren.anders heben ze in Den Haag ook niks te doen he.

    stel nou eens dat de site van spelpunt bsolute kwaliteit zou kunnen leveren.

    nou dan is de lol er vor hun toch zeker ook af.hebben ze niks meer te doen in hun kutpandje in DenHaag.

    Ze zorgen er voor dat bij het minste of geringste,ze je een waarschuwing kunnen gevewn,en dan hebben ze hun zin,Zieke honden zijn het/

    Ze doen zich moi voor,maar het Wolven in schaapsklern.

    vernuftig,laf,laaghartig,en een kwalitatief zeer SLECHTE spellensite

    alleen de gene die lekker met ze mee lullen worden gedoogt.

    de rest wordt uitgedaagd,zodat de admins,hun werk kunnen doen,en dat is een ban,voor korte of geruime tijd uit te kunnen delen.

    Het is een lage ,LAffe,CONSTRUCTIE GEBASEERD,OP UITDAGEN EN MESNE KWETSERN EN BIJ HET MINSTE OF GERINGSTE,AANPAKKEN.

    DE VEROORZAKERS DIE DE BOEL FLINK OPJUINEN,WORDEN ALTIJD BUITEN SCHOT GEHJOUDEN,ZIJ HOREN BIJ DE STRUCTUUR,VAN DEZE MUISSELIJKMAKEND STRUCTUUR,GENAAMD SPELPUNT.NL.

    DE beste SPELKLEN SITE VAN NEDERLAND

    Het is regime dat doet denken aan Adolf Hitler,eerst vertrouwen winnen en dan sythematisch langzaam aan zuiveren,van wie je niet mag.

    Het wordt eens tijd dat deze Sp[ellensite HARD zal worden aangepakt via de Rechter.

    Dan maar voor lul voor heel nederland,ze verdienen niet anders.

  • marc

    spelpunt is een waardeloze kut site ,vriendjes politiek ,bannen geven zonder reden ,kortom om je geld afhandig te maken.

    dan weer wegvallen van het internet ,dit ligt dan zogenaamd aan jou internet.

    weglopende maat ,dus weg jou puntjes zeg je er wat van krijg jij een ban of silence. stelletje domme kutjes aan de bali die snappen niet eens wat je zegt dus deze kun je gewoon voor het raam zetten als ……

  • FRAGEKORI

    Ik speel al jaren op spelpunt .nl en nu moet ik inloggen maar ik ben mijn wachtwoord kwijt dus ik doe zoals gedrukt staat maar ik krijg maar geen code op mijn email zoals geschreven staat. Kunnen julie mij helpen of weten jullie waar ik moet wezen om dit op te lossen in de helpdesk staat voer je wachtwoord in om vragen op te lossen en dat is het hem had ik dat wachtwoord maar BEDANKT VOOR JULLIE MEDEWERKING