Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

www.spelpunt.nl

  • bennie heidotting

    kun je mij vertellen hoe je dat klaverjassen speelt op de computer.ik heb het wel eens gezien maar begrijp er niet veel van.groetjes bennie

  • jacqueline

    ik snap het niet dat ik er niet meer op kan komen

  • annekev1936

    ik kan niet meer op spelpunt komen heb net nog gespeeld maar wet er afgegooid

  • re2ne

    ik kom er ook niet meer op hoe kan dat en ik vindt toch dat ik al genoeg betaal aan de site dus wat gaan we daar aan doen

  • gerarddeperard

    Ik snap er niets van. Kom er een aantal dagen niet meer in bij darten en schaken. Ik druk b.v. darten in >login>algemeen en druk daarna b.v op Vliegende Hollander. Krijg daarna controle voor Java ( heb Java 6 -17). Krijg daarna te zien loading en dan tot slot Error. Click voor details. Nou uit de details wordt ik niet veel wijzer. Please HELP !!!!!

    Met vriendelijke groeten

    Gerard van Tuyn

  • Gerard van Tuyn

    Nee, het gaat nog iets anders. Na indrukken click hier voor details komt er te voorschijn. The aplication failed to run. Er zal iets niet goed gaan maar wat weet ik ook niet. En dan als je geen Ignore indrukt maar dat wat er naast staat komt er een hele lijst te voorschijn maar ik weet niet wat ik er mee moet doen.

    Met groetjes

    Gerard van Tuyn

  • Barrancuda

    Hallo

    ik heb me al 2x proberen in te schrijven maar ik krijg geen e-mail met een wachtwoord van spelpunt.hoe komt dat???kan iemand me helpen?

  • FUCK

    Je bent gewoon gek! JE KRIJGT ALLEEEN MAAAAR RECLAMEEE!!!

  • roulyo

    t,lijkt simpel, t,spel der electrodes.

  • steef 35

    ik win geen geen donder ik wil ok wel is een vette prijs winnen bij bingo ik heb nog hele maal niks gewonen hoe ken dat ik heb geen geld meer ik weet niet hoe de mensen aan zo veel geld komen