Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

onrecht op spelpunt

  • Erik Filippo

    Deze spellensite kan niet bestaan ZONDER problemen,ze vinden zichzelf heel wat,mar doen NIETS voor de klant die zat betaald om te spelen.

    het einge wat telt is GELD binnen halen.en verder moiet je smoel dichthouden.

    Kwaliteit is erbarmelijk,en de meeste mederwerkers zijn Admins,die hun machtspositie misbruiken.

    Natuurlijk er zitten ook goede bij,die laten we er wel buiten.

    maar de meesten van hun,zijn machtsbeluste zieke individuen,

    het is een clubje die zich mooi voor doet,maar niet is geintresseerd in een moie goed site die goed werkt,maar in zoveel mogelijk GELD binnen halen.De kwaliteirt en een goed werkend site,scheelt ze geen reet

    .

    want was het dat wel,dan zou de site altijd goed werken,en zouden er nooit klachten zijn.

    wat echter waar is,elke dag zijn er problemen van smorgens vroeg,tot diep in de nacht.

    en ze heklpen alleen maar,als het hun aanstaat,de rest ,is natte vingerwerk,Vriendjespolitiek,is hun werkwijze.

    niet gaat er eerrlijk aan toe.

    Anders klopte hun reclame slogan wel.Spelpunt de BESTE spellensite van Nederland.

    Nou IK noem het de meest op geld beruste spellensite van nederland,en ZEER SLECHTE kwaliteit,nen heeft geen enkele kwaliteit,en bezorgheid ,met de mesen die betalen.als ze maar verdienen.

    Ik noem het dan ook een Zwakbegaafde bende,uit den Haag,belust op Geld,geld,en nog GELD!!!

  • giovannabruno2

    Goedenavond spelpunt.nl,ik heb een klacht over dobbelfeest,ik raak elke keer mijn munten zomaar kwijt,terwijl ik het spel nog niet eens opgestart hebt,zoals b.v. vandaag wilde ik gaan spelen krijg dan wel mijn dagelijkse munten,maar als ik het spel dan wil starten is alles opeens weg zo had ik vandaag dus 151 munten staan ik start hem op om te gaan spelen,en staat hij opeens nog maar op 1 munt,heel bizar,begrijp er niks van maar voel mij wel erg opgelicht op die manier,omdat het dus ook elke dag gebeurt,werd naar jullie doorverwezen door ene Miss. vlinder van spelpunt.nl,die ik dit ook al gemeld hebt,zou het zeer op prijs stellen als jullie zo vriendelijk zouden willen zijn om dit even na te kijken,ben dol op dat dobbelfeest spel en het is mijn enige ontspanning waar ik even tot rust kan komen,de reden daarvan is omdat ik zieke familie leden heb en het af en toe niet meer zie zitten,dan kom ik bij jullie als trouwe speelster graag een spelletje doen en krijg ik hiermee te maken,een heel erg teleurstellende en verdrietige klant,Met de vriendelijke Groeten van Mevr.G Bruno.:(:S