Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

onrecht op spelpunt

  • Samuel

    Nog even een mededeling voor www.spelpunt.nl :)-D zet mij ook is op negeer en graag op blok op het nieuws. NIet de ene wel en de andere niet. Je weet wel md1 marijke. .ow fortuna vraag gelijk even waarom marie en golo alles beloven aan haar en niets nakomen. Dat was een admin na mijn hart.Ben klaar nu.Debby gaat dit wel verder uitleggen namens mij. (tu)

  • Samuel

    Samuel_r - Vandaag 17:19

    Report Comment

    |

    Edit Edit

    |

    Reageren Reageren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miesz1993

    a lijkt me leuk ga binnekort op mezelf!

    Ah.. dan zou ik voor de sloffen kiezen, altijd leuk voor in de winter. Moet je met een usb stick? grappig dit

    Spelpunt ban mij ajb van het nieuws. niet de ene wel en de andere niet. zoals admin md1. lezen jullie toevallig ook cheats? gewoon even een vraagje tussen door hoor.

    Nog even tussendoor, de meldingen van mijn kant waren zeker ook niet doorgekomen hahahahah

  • Samuel

    Samuel_r - Vandaag 17:19

    Report Comment

    |

    Edit Edit

    |

    Reageren Reageren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miesz1993

    a lijkt me leuk ga binnekort op mezelf!

    Ah.. dan zou ik voor de sloffen kiezen, altijd leuk voor in de winter. Moet je met een usb stick? grappig dit

    Spelpunt ban mij ajb van het nieuws. niet de ene wel en de andere niet. zoals admin md1. lezen jullie toevallig ook cheats? gewoon even een vraagje tussen door hoor.

    Nog even tussendoor, de meldingen van mijn kant waren zeker ook niet doorgekomen hahahahah

    Samuel_r's schermafbeelding

    Samuel_r - Vandaag 17:39

    Report Comment

    |

    Edit Edit

    |

    Reageren Reageren

    Marie normaal ben je er als de kippen bij als er iets uitgedeeld moet worden. word het te heet onder je voeten? Graag ook een ipban net zoals velen hier hebben gehad waarom ik niet? Als ik die sloffen zou winnen had ik ze in je holletje gestopt. Oeps.. zeg ik nou he..Nog even om op md1 terug te komen. ga je dit nog even regelen? Post namelijk nu dubbel.. dit mag je weghalen , blijft een feit dat je samen met spelpunt hier de boel zit te belazeren .

    Comments Leave Comment

  • Samuel

    Samuel_r - Vandaag 18:10

    Report Comment

    |

    Edit Edit

    |

    Reageren Reageren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marijkejes4

    doe de bling bling maar ben een en al bling whaaaa

    Vraag mij echt af wat je met zo'n bling moet Alle bestanden over spelpunt kun je er niet eens op opslaan. Ding is net zo waardeloos als spelpunt zelf . Wel leuk dat je spelpunt stimuleert om mee te gaan in hun achterlijke prijsjes. Je moet stemmen op die slofjes. Dan heb je echt iets

    Riamc's schermafbeelding

    Riamc - Vandaag 18:12

    Report Comment

    |

    Reageren Reageren

    ik wil die roze sloffen wel winnen dan geef ik ze kado aan storm1943

    Samuel_r's schermafbeelding

    Samuel_r - Vandaag 18:33

    Report Comment

    |

    Edit Edit

    |

    Reageren Reageren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riamc

    ik wil die roze sloffen wel winnen dan geef ik ze kado aan storm1943

    Yes, eindeijk En stem nog even op de blauwe biertap

    Je krijgt helaas niets,de prijzen zijn vooraf al bekend, Kan nu zeggen wees 12 augustus online en dan hoor je wie er wint. en dan zijn het de vippers. missschien poes of lady_ dy of Rene of wie weet Braques zijn namelijk de grootste rellers hier. Ondertussen niet gaan opwaarderen raad ik je aan. Wil je wel de groeten doen aan albert? Ben gek op prikken .

  • Samuel

    Samuel_r - Vandaag 19:14

    Report Comment

    |

    Edit Edit

    |

    Reageren Reageren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarievdEnde23

    Hallo Bibiana,

    Laat me even weten in welk spel je uitleg nodig hebt dan kunnen we je helpen!

    Groetjes,

    Marie

    Jij en helpen? Hoe ver wil je gaan? Hou is op met je gesodemieter hier. en laat “we” achter wegen. Wees een wijf met ballen, en doe wat je moet doen. Hoeveel spelers ga je hier op spelpunt nog naaien?

  • etterbakje

    je bent gewoon zielig whahahahaha

  • etterbakje

    je moet wel gefrustreerd zijn om zo door te gaan, je ban van 5 jaar is nog te kort hahahahahaha

    neem een leven kind, misschien dat er dan nog wat van je terecht komt :), als je zo doorgaat kom je weer in die kliniek terecht waar je uit bent geslopen hahahaha

  • Samuel

    Dit was vast niet Marie , alhoewel. ze is net zo blond >:D< Hmmz jammer weer dit. Dit begon zo leuk X(

  • samuel

    Wanneer komen de nieuwste roddels weer? Vind het zo rustig hier (:P)

  • etterbakje

    je mist sp ? jammer je ban had nog langer moeten zijn (:P)