Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

onrecht op spelpunt

  • lady_dy_1

    Wat heeft spelpunt voor een mentaliteit,ik zou eerder hier iets hebben geschreven zegt Marie vd Ende aan de telefoon tegen mij!

    zij zat zelf in de vip toen sannie4535 en bbe een plannetje smeede om dit te doen onder mijn naam en dat is blijkbaar goed gelukt!

    Sannie4535 heeft dat in de vip ook zelf gemeld aan iedereen die het wilde lezen,zelf heb ik het van een medespeler moeten vernemen.

    Dit zijn zeer lage streken van iemand die een hetze tegen meerdere personen voert,Zij leefd blijkbaar om dit soort zaakjes te creéren en heeft daar lol in.

    Spelpunt gaat daar mee in met haar want sannie4535 vraagt een ban aan voor iemand en zij gaan daar mee akkoord ,eerst was het chanty (norma 2610 ) een vriendin van die sannie en nu is het Marie vd Ende die daar in mee gaat.Bel je krijg je antwoord van stuur maar een mail of een melding waar ze niks mee doen.

    Ik heb een week ban en een mail gestuurd die ze snel zouden bekijken ,daarna gebeld maar wat schetst mijn verbazing zonder even de vip of mail te lezen de ban was terrecht

    Ja natuurlijk de vip is een rel room en de rellers krijgen gelijk mooi beleid! spelpunt lees eens een keer die meldingen over doodsbedreigingen dan veranderd er misschien eens iets in de viproom(beetje gezelligheid op de site brengen en de rellers er af gooien die dag in dag uit om admins roepen om iemand te laten bannen.iedereen betaald om vip te zijn en heeft recht om netjes te typen daar,niet alleen de rellers.En waarom heb ik een ban mede spelers omdat ik een vraag stelde en sannie4535 meteen om Marie gilde.

    Bans geven is makelijk ,maar een site runnen op een juiste manier dat valt niet mee geloof ik daar,kijk ook eens in de room waar die sannie4535 zit en hoe ze met haar mede spelers omgaat is een tipje!

  • Maatschapelijk werker

    Wat ben jij een zielig figuur zeg. Heb je geen Leven naast de computer, Dat je een spel site zo serieus neemt. Als ik jou was zou ik hulp zoeken …………

  • psycholoog

    wat een klinkklare onzin, zoek maar hulp (:P)

  • fortuna03

    Nou Lady_dy ik zie in battle en in de vip kou steeds maar uitdagen en beginnen en als je dan door je eigen typgedrag een ban krijgt wijs je naar anderen.

    Je hebt een negeerknopje en dat gebruik je niet,je gaat er maar al te graag op in en doet maar al te graag mensen uitschelden en uitdagen.Ik heb er genoeg van gezien en gelezen.

    Ik heb maar 1 regel: Ieder typt met zijn eigen vingers en is dus verantwoordelijk voor zijn/haar eigen ban!!!!!!

    En Marie is hier zeer reeel en onpartijdig in.

  • Samuel

    Daar zou ik maar niet al te zeker van zijn fortuna. Vraag as week is in het vragenuurtje waarom ze hier oud admins te kak zet? Vraag golo is waarom al mijn postings zijn verwijderd. Ze kunnen geen zinnig antwoord geven. Lees die beknopte notulen is van marie. Spelers mogen niet weten wat ze zogenaamd beloven.

    Wat Lady_dy betreft en al haar aanhangers inclusief spelpunt. Negeer die, deed ik ook. koste 4 keer 71 uur en als cadeautje kreeg ik als bonus de ban van 5 jaar. Vipspelers zoals die rene braques verkondigen een leugen in het kaartenfeest, spelen dat door naar de vip en als er een admin komt doen ze alsof hun neus bloed.

    Spelers als solo mogen elke dag het forum afzeiken en wat krijgen die? Jammer dat ik niet weet hoe ik screens kan plakken van gisteren. Als jij het wel weet fortuna, dan plaats ik ze per direct. mailadres telecomforyou55@gmail.com

  • Samuel

    Geldt niet voor jouw lady_dy en je achterbakse kornuiten.

  • Samuel

    MarievdEnde23

    PRIJS A: Magnetron Sloffen Roze

    PRIJS B: Bling Bling USB stick - 1GB - 2.0

    Laat weten wat wij weg moeten geven en reageer op dit nieuwsbericht!. stem om de vorm even voor die sloffen .Onder samuel _r is alles verboden hahahaha

  • Samuel

    X(GESLOTEN Ben jij vandaag ook bij het Vragenuurtje?

    25 Comments

    by

    MarievdEnde23

    on 24th July 2012 at 15:26 (380 Bekeken)

    Comments

    Pagina 1 van 2 1 2 Volgende LaatsteLaatste

    Mister_Solo's schermafbeelding

    Mister_Solo - 24th July 2012 15:29

    Wie is er namens Sp aanwezig?

    weijwam2's schermafbeelding

    weijwam2 - 24th July 2012 15:30

    waarom als via spelsalon speel zoveel storing de laatste maanden echt slecht kan daar ook niks meer winnen

    MarievdEnde23's schermafbeelding

    MarievdEnde23 - 24th July 2012 15:31

    Dat weten we nog niet! Morgen zul je het zien!

    MarievdEnde23's schermafbeelding

    MarievdEnde23 - 24th July 2012 15:35

    Hallo Weijwam2,

    Wat bedoel je met storing?Heb je problemen met in loggen via Spelsalon? Graag horen we van je!

    Groetjes,

    Marie

    Mister_Solo's schermafbeelding

    Mister_Solo - 24th July 2012 15:53

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarievdEnde23

    Dat weten we nog niet! Morgen zul je het zien!

    Dit zal dan wel het antwoord op mijn vraag zijn, jammer want het is voor mij wel van belang wie er aanwezig is .

    Ik kan dan namelijk rekening houden wat voor soort vragen over welke onderwerpen zinvol zijn.

    MarievdEnde23's schermafbeelding

    MarievdEnde23 - 24th July 2012 15:56

    Hallo Mister_Solo,

    Indien een medewerker niet direct een antwoord heeft,kun je ook altijd de helpdesk even mailen.

    Zij kijken dan of ze wel een antwoord kunnen bieden.

    Groeten,

    Marie

    ghetto666's schermafbeelding

    ghetto666 - 24th July 2012 19:06

    Marie heb je je collega al gesproken dat ik gebeld heb.

    Mister_Solo's schermafbeelding

    Mister_Solo - 24th July 2012 19:13

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarievdEnde23

    Hallo Mister_Solo,

    Indien een medewerker niet direct een antwoord heeft,kun je ook altijd de helpdesk even mailen.

    Zij kijken dan of ze wel een antwoord kunnen bieden.

    Groeten,

    Marie

    Inmiddels heb ik ervaring met de helpdesk….weet je…….laat maar zitten !

    Ganny1's schermafbeelding

    Ganny1 - 24th July 2012 20:12

    Ik zie 2 tijden staan, 13.00 uur en 14.00 uur. Graag de juiste tijd en Solo zeur nu eens niet zo he.

    MarievdEnde23's schermafbeelding

    MarievdEnde23 - 24th July 2012 21:01

    Hey Ganny1,

    Ik heb het aangepast, het is 13.00!

    Groetjes,

    Marie

    FEYENOORD_EE's schermafbeelding

    FEYENOORD_EE - 25th July 2012 08:30

    ik heb wel nu een vraag heb net opgewaardeerd via ideal maar krijg het er niet bij problemen?

    FEYENOORD_EE's schermafbeelding

    FEYENOORD_EE - 25th July 2012 08:33

    al opgelost waserg traag

    MarievdEnde23's schermafbeelding

    MarievdEnde23 - 25th July 2012 08:51

    Hallo Feyenoord,

    Fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost, anders kun je altijd de helpdesk@spelpunt.nl even mailen,zij kijken dan de betalingen na.

    Groetjes,

    Marie

    Samuel_r's schermafbeelding

    Samuel_r - 25th July 2012 16:36

    Duizenden spelers hier op spelpunt, en van die duizenden spelers is ver beneden het gemiddelde die naar het vragenuurtje komen. Zou het zo zijn dat ze tevreden zijn of dat de antwoorden die jullie geven niet bevredigend zijn? Deze was ik vergeten vanmiddag te stellen, want de opkomst is minimaal.

    angielady's schermafbeelding

    angielady - 25th July 2012 16:44

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samuel_r

    Duizenden spelers hier op spelpunt, en van die duizenden spelers is ver beneden het gemiddelde die naar het vragenuurtje komen. Zou het zo zijn dat ze tevreden zijn of dat de antwoorden die jullie geven niet bevredigend zijn? Deze was ik vergeten vanmiddag te stellen, want de opkomst is minimaal.

    Er zijn mensen die werken, en dus niet bij dat vragenuurtje kunnen zijn

    Samuel_r's schermafbeelding

    Samuel_r - 25th July 2012 16:50

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angielady

    Er zijn mensen die werken, en dus niet bij dat vragenuurtje kunnen zijn

    De tijd was wel ongunstig, en het mooie weer natuurlijk. Had jij eventueel ook iets willen vragen aan Marie? Dit topic staat open, en vragen staat vrij zolang de notulen hier nog niet gepresenteerd staan

    MarievdEnde23's schermafbeelding

    MarievdEnde23 - 25th July 2012 18:15

    Hallo Samuel,

    Niet iedereen kan aanwezig zijn, sommige spelers hebben er geen behoefte aan en komen ook niet. Er zijn ook spelers die de blauwe berichtjes missen in de chat en er zijn ook spelers die niet regelmatig op het nieuws kijken. Plus er passen maar een aantal mensen in een kamer, als er 150 mensen in een kamer zouden zitten dan wordt het ook erg onoverzichtelijk. Vergeet niet dat veel mensen ook hun vraag prive stellen aan ons, of via een admin, ons bellen of ons mailen. De notulen zullen er morgen opstaan! Tot die tijd sluit ik even de thread!

    Ik hoop dat dit je vraag beantwoord.

    MarievdEnde23's schermafbeelding

    MarievdEnde23 - 26th July 2012 08:56

    Notulen Vragenuurtje 25-7-2012

    1. Wanneer kunnen we de Spelpunt spellen op de Ipad spelen?

    Op dit moment wordt er erg hard aan gewerkt om er voor te zorgen dat jullie binnenkort ook onze spellen op de Ipad kunnen spelen. Binnen 2 a 3 maanden verwachten we het eerste spel! We zullen jullie uiteraard informeren wanneer dit gaat gebeuren.

    2.Ik heb een patroon gewonnen maar heb het niet bijgeschreven gekregen, kan dit worden nagekeken?

    Uiteraard kunnen wij dit nakijken, het enige wat je nodig hebt is het gsid nummer. Dit kun je vinden in de Bank, daarna klik je op Geschiedenis en opent zich je spelgeschiedenis. Daarna selecteer je het spel wat je denkt te hebben gewonnen en rechtsboven staat een gsid nummer. Dit nummer hebben wij nodig om te kijken of je het gekregen hebt of niet. Je dient dan een mailtje met deze informatie te sturen naar helpdesk@spelpunt.nl.

    3.Hoe lang duurt het voordat een bug ( een technisch probleem) kan worden opgelost?

    Het is voor ons altijd erg lastig in te schatten hoe snel dit kan, want soms kan een technisch probleem heel erg lastig zijn waardoor het meer tijd kost. Onze programmeurs doen altijd hun uiterste best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Het ligt er ook aan of de bug prioriteit heeft over andere projecten. Uiteindelijk wordt het opgelost echter een tijdsperiode kan hier niet aan worden verbonden.

    4. Ik heb een sanctie gehad, hoe kan ik dan informatie opvragen over mijn sanctie?

    Wij gaan nooit in discussie over sanctie via het nieuws, telefoon of in chat. Je kunt via bans@spelpunt.nl een mail sturen en informatie opvragen. Wij zorgen dan dat je een antwoord hebt gehad.

    5.Tijdens de Bingo komen er spelers die kaarten kopen ook wel bekend als hoppers, kan dit stoppen?

    Wij vinden dat iedereen kaarten mag kopen wanneer hij/zij wil, dat betekent dat wij niet de koopronde zullen sluiten nadat de kaarten gekocht kunnen worden. Het is namelijk getest dat het niet uitmaakt wanneer je de kaarten koopt, of dit nou tijdens de koopronde is of tijdens het spel.

    We zullen dit dus niet aanpassen.

    6. Het tafelnummer ontbreekt tijdens het grote Poker Toernooi?

    Dit wordt nagekeken en indien het zo is direct aangemeld als bug.

    7. Zal de optie om als gast in te loggen ooit verdwijnen?

    In de toekomst zal het inderdaad niet meer mogelijk zijn om als gast in te loggen. Echter is er nog geen datum wanneer dit zal zijn.

    8. Is het mogelijk om een oefenpotje te krijgen met DobbelFeest?

    We zijn druk bezig om voor elk spel een oefenpotje te maken, waar je aan de hand word genomen door het spel, zodat je precies weet hoe het werkt. We kunnen nog geen tijdsindicatie geven wanneer dit af is.

    9. Is het mogelijk om Admin’s automatisch toe te voegen aan je vriendenlijst?

    Bedankt voor deze suggestie, wellicht dat dit in de toekomst mogelijk wordt.

    10. Mijn Vip abonnement is afgelopen maar ik heb geen email ontvangen, hoe kan dat?

    Vlak voordat je Vip of Svip abonnement afloopt krijg je van ons een mailtje waarin we je vertellen dat je abonnement bijna afloopt en dat je kunt verlengen met korting. We hebben het nagekeken maar volgens ons moet dit mail systeem gewoon werken. Indien je graag wilt weten tot wanneer je abonnement loopt kun je ook even via mijn menu> betalingen en abonnementen om te kijken wanneer dit is.

    11. Ik heb een speler compleet geblokkeerd en hij kan toch nog steeds meekijken in mijn spel ik vindt dit onprettig!

    We gaan hier naar kijken om te kijken welke oplossing we kunnen bieden. Je kunt ook in de spel instellingen aanvinken dat je geen meekijkers wilt in je spelletje. Zo verhinder je dat de speler kan mee kijken!

    12. Het geluid valt weg tijdens de tweede ronde in Poker, is hier iets aan de doen?

    We weten dat dit probleem er is, op dit moment staat het aangemeld als bug. We doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen. We kunnen geen tijdsindicatie geven wanneer dit is opgelost.

    13. Klopt het dat de knoppen van Bingo weg zijn zodra het Bingo spel begint/ idem met de autobuy knop?

    Inmiddels heb ik dit nagevraagd en het klopt dat de knoppen er dan niet meer zijn als de ronde is begonnen.

    Updated 26th July 2012 at 10:22 by MarievdEnde23

    Mister_Solo's schermafbeelding

    Mister_Solo - 26th July 2012 12:15

    Antwoord op vraag 13 heb ik als vraagsteller niets aan, denk je soms dat ik foutieve info. geef? Natuurlijk zijn deze buttons weg zodra het spel start, ik vroeg een

    oplossing , en gaf aan of de buttons niet zichtbaar konden blijven , ook tijdens het spel .

    Mister_Solo's schermafbeelding

    Mister_Solo - 26th July 2012 12:32

    Vraag 7 is ook van mij afkomstig, echter was mijn vraag of er haast gemaakt kan worden met dit, avond op avond zijn er gasten die de sfeer in geluksrivier(poker)

    verzieken.

    Waarom geven de notulen een ander beeld weer dan datgene wat er tijdens het vragenuurtje werkelijk gevraagd werd door de spelers?Of is er gewoon een

    fout gemaakt met het maken van de notulen ?

  • Samuel

    Comments

    Pagina 2 van 2 EersteEerste Vorige 1 2

    MarievdEnde23's schermafbeelding

    MarievdEnde23 - 26th July 2012 13:03

    Hallo Mister_ Solo,

    Ik heb vraag 13 nagevraagd bij een van onze techneuten en dit heeft niet aangestaan. De reden waarom dit zo is, is dat in handmatige Bingo kamers mensen door middel van auto buy anders kaarten kopen op een te laat tijd stip ( bvb als er nog 20 seconden te gaan is ) en zij dus niet op tijd alle ballen kunnen wegkrassen. Wat zou je hiervoor oplossing willen zien? Je kunt immers altijd nog zelf de kaarten kopen door er op te klikken.

    In antwoord op je vraag 7, helaas kan dit niet zo een twee drie geregeld worden, dit is een grootschalig project. Ik begrijp dat het heel vervelend is maar we kunnen het niet per direct verwijderen omdat nieuwe spelers vaak als eerste als gast inloggen en dan pas registreren. We zijn bezig om te kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen. Je kunt gasten ook altijd melding via de contactknop dan zorgen wij dat het nagekeken wordt en de mensen gestraft worden.

    Tevens is het zo dat de notulen uitgebreider zijn dan datgene wat is beantwoord in de chat zodat mensen die er niet zijn ook een idee krijgen hoe en wat,en zijn vaak de antwoorden langer en uitgebreider. Aangezien we tijdens het Spelpuntuur met tijd te maken hebben. Er is geen fout gemaakt met de notulen.

    Ik hoop dat al je vragen zijn beantwoord, zo niet dan hoor ik dat wel van je.

    Groetjes,

    Marie

    Lorre85's schermafbeelding

    Lorre85 - 26th July 2012 14:06

    De vraag die ik gesteld heb kom niet voor in de notulen.

    Ik heb diezelfde vraag ook al diverse malen in enquetes gesteld maar er wordt niets mee gedaan.

    Dus waar is het antwoord op mijn vraag

    MarievdEnde23's schermafbeelding

    MarievdEnde23 - 26th July 2012 14:09

    Hai Lorre85,

    Ik ben het niet vergeten, maar wilde even in prive weten welke tijden dan beter zouden werken.

    Hoop van je te horen.

    Groetjes,

    Marie

    Mister_Solo's schermafbeelding

    Mister_Solo - 26th July 2012 17:49

    Marie,

    Oorspronkelijk geplaatst door Mister_Solo

    @ Spelpunt, Bug ontdekt in de nieuwe feature.

    Spelers die op onzichtbaar staan , staan WEL zichtbaar op de kamerlijstpagina.

    Graag aandacht hiervoor…

    Ik zal dit doorgeven aan de techneuten, zodat er snel een oplossing hiervoor komt! Bedankt voor het melden!

    JossvanHoff - 25th June 2012 08:36

    Nog steeds is dt niet verholpen, inmiddels zijn we een maand verder

    Ying_Yang's schermafbeelding

    Ying_Yang - 26th July 2012 21:50

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarievdEnde23

    Hallo Samuel,

    Niet iedereen kan aanwezig zijn, sommige spelers hebben er geen behoefte aan en komen ook niet. Er zijn ook spelers die de blauwe berichtjes missen in de chat en er zijn ook spelers die niet regelmatig op het nieuws kijken. Plus er passen maar een aantal mensen in een kamer, als er 150 mensen in een kamer zouden zitten dan wordt het ook erg onoverzichtelijk. Vergeet niet dat veel mensen ook hun vraag prive stellen aan ons, of via een admin, ons bellen of ons mailen. De notulen zullen er morgen opstaan! Tot die tijd sluit ik even de thread!

    Ik hoop dat dit je vraag beantwoord.

    Hoi Marie

    Misschien wel eens een idee om het ook eens een keer in de avonduren te organiseren voor de mensen die werken?

    Groetjes

    Pagina 2 van 2 EersteEerste Vorige 1 2

  • Samuel

    Weet je zoeken jullie het maar uit met jullie soap.Fortuna open je ogen eens. Kan honderden verhalen plaatsen hoe spelpunt bezig is. wens jullie wel veel plezier. Van mijn kunnen ze niet meer plukken, dat jullie erin trappen prima. . En poes en lady_dy. ga door. jullie zouden de talent van de maand moeten zijn . Als jullie nog iets zinnigs te melden hebben mag je hier posten, zo niet, mondje houden en speel je spel.