Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

cheats voor osm

  • mathijs

    Als iemand nog cheats voor me heeft en weet waar je ze moet invullen stuur dan een E-mail naar: mathijs.paasschens@hotmail.com

  • neal

    zou ik een cheat krijgen en hoe krijg je die gratis seizoenskaarte?X(X(::o::o>:D<>:D<

  • alpha

    geef a.u.b ccheats aan mij k wil niet meer verliezen . of je kunt mij vertelen hoe je cheats kunt maken of krijgen meteen of anderen cheat software of zo:)-Ddan worden we maties

  • ESEK-KAFALAR

    hebben jullie cheats voor osm om eigen compititie starten maar ik ben seizoenkaarthouder maar ik kan geen compititie starten+

  • can

    wie de perfekte cheats voor osm wilt voeg mij dan toe bij msn can_cool@live.nl

  • mootje

    B)hallo ik heb echt cheats nodig ik heb iedereen hier toegevoegt dus spreek je op msn ik zou blij zijn als ik ze dan krijg gun mij please please plaese please plaese gr. mootje

  • henk

    als je een goede cheat wil moet je je wachtwoord aan brian008 doorgeven en ik geef je 500.000.000.000euro en dat je je spelers bij verdedigen en aanvallen 100.000.000 hebben

  • moyoboy1

    help me!!:P:S

  • kyan

    thom van och Schreef:

    ——————————————————-

    > wie cheats wil voor osm moet zijn osm naam en ww

    > naar mij mailen en ik zte de cheats er op ik heb

    > voor elke gelegenheid een cheat van sponsers die

    > ej samen 4 mil geven na elke wedstrijd tot aan

    > spelers die na elke training 5 tot 6 bij kunnen

    > krijgen stuur je ww en naam naar mijn email en ik

    > help je

    1 probleem wat is u e-mail

  • bilmiom

    ik wil weten welke de beste vormatie is voor barcelona