Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

cheats voor osm

  • thom van och

    wie cheats wil voor osm moet zijn osm naam en ww naar mij mailen en ik zte de cheats er op ik heb voor elke gelegenheid een cheat van sponsers die ej samen 4 mil geven na elke wedstrijd tot aan spelers die na elke training 5 tot 6 bij kunnen krijgen stuur je ww en naam naar mijn email en ik help je

  • Rob

    ik wil een die cheat!!!!!!!!:)-D

  • oto

    En ik geloof u !!

  • sylvana

    Geloof je die kut hacker voeg me toe ik geef je je hoeft geen naam of w8woord te geven vooeg me toe met die e-mail adres wail_026@live.nl

  • hoer

    X(

    jongen gij hackt gewoon accounts lul>:D<

  • dylan909

    ik heb geld nodig

  • daniel

    oke ik heb cheats voor maar voeg mij toe op msn mijn msn is d.kortland@live.nl voeg mij toe ik geef je cheats en geef op msn of stuur bericht op hotmail en geeft login naam en wachtwoord

  • kevin kerklaan

    orion16

  • az_owen

    ik heb het nodig

  • rafael

    hahhaahh dat zijn geen cheats noob ik zal je eerlijk zeggen cheats bestaan niet en hack programma's ook niet kijk drm moet je ook naar de baas gaan. eerst dacht ik dat ik gehackt zou worden maar tja dat was in dat geval niet zo. ik was op habbo.nl gehackt en toen zei iemand dat ik dit msn moest toevoegen runescape-helpdesk.jagex@hotmail.com ik dacht he maar ik speel habbo en toen hebben ze gezegt dat ze ook kunnen helpen bij osm en habbo. dus ik probeerde het maar en ik zei dat ik 250 credits kwijt was. en ik kreeg 300 credits van hun terug sinds die dag ben ik nooit meer gehackt oh en je moet wel de waarheid vertellen