Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tomb Raider 7 Legend Walkthrough

  • doorloop

    Bij de cheatspagina's van http://www.mennekecheats.nl/ kan je de volledige walkthrough aanvragen in de Nederlandse taal voor PC, PS2, Xbox, Xbox360 en andere systemen.

    Dus gewoon even kijken bij www.mennekecheats.nl via de rubriek walkthroughs.

  • Kees Tramper

    Bedankt als je de walktrough van tomb raider legend ps2 voor me in het nederlands hebt. Groetjes kees

  • nial

    graag zou ik bij deze u op voorhand bedanken

  • andy

    heb je voor mij ook die walktroughs in het nederlends aub

    dank u

  • Kees Tramper

    Ik heb een mail gestuurd aan menneke maar ik heb geen antwoord terug ontvangen sinds 18-07-2006. Ik denk dat hij nog slaapt of op vakantie is

  • doorloop

    De Walkthroughs zijn allen naar deze personen gestuurd, ook naar KeesTramper maar die had in eerste instantie niet zijn juiste mail-adres gegeven.

    Groetjes.

    Mennekecheats

  • doorloop

    Als men deze walkthrough/doorloop aanvraag moet je ook even je mailadres erbij vermelden anders kan ik hem niet doorsturen.

    doorloop schreef:

    >

    > Bij de cheatspagina's van http://www.mennekecheats.nl/ kan je

    > de volledige walkthrough aanvragen in de Nederlandse taal

    > voor PC, PS2, Xbox, Xbox360 en andere systemen.

    > Dus gewoon even kijken bij www.mennekecheats.nl via de

    > rubriek walkthroughs.

  • Kees Tramper

    Heb ik gedaan die stond erbij hoor Hier is hij nog een keer: keestramper@zeelandnet.nl

  • Kees Tramper

    Ik heb hem nu wel ontvangen. Het probleem is waarschijnlijk een spamfilter op mijn outlook express. Als meermensen hetzelfde probleem hebben dan raad ik ze aan om het via hotmail te laten sturen die laat het wel door.

    Henk je bent geweldig. Jammer dat er niet meer mensen zijn zoals jij.

    Groetjes Kees

  • sandra lindeboom

    Tomb Raider 7 Legend Walkthrough

    wie kan mij die sturen

    groetjes sandra