Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JULIA SWEET SIXTIES

  • girl

    Zijn er ook cheats voor het spel JULIA SWEET SIXTIES

  • Angelique

    Ja daar ben ik dus ook al twee dagen naar op zoek,ik zit namelijk ook vast in het spel,ik kan nog steeds de bus niet gebruiken kan iemand helpen?groetjes Angelique

  • tji

    haay mense ik heb precies het zelfde ik kan niks vinde waardoor dorothy stopt met niezen? weet een van jullie dat alvast bedankt (K)

  • aurélie

    MOET ZE STOPPEN MET NIEZEN?

    GA NAAR HET LAB EN PAK DIE SCHAAR EN ALS JE BIJ DORETHY BENT MOET JE DIE SCHAAR GEBRUIKEN EN DIE BLOEMEN KNIPPEN!!(:P)

  • Sara

    Heb je de schaar in het labo gevonden??? Gebruikdat om de zonnenbloemen door te knippen!

    Groetjes

  • annila

    waar vind je die muziek> die is leuk!

  • Glendy

    Wat moet ik sheila geven zo dat ze met me wilt praten ? ik heb haar werkelijk alles gegeeven maar ste weigerd steeds

    ( ik zit op het punt dat ik haar vraga of ze es voor me zou wille zingen )

    HEEL erg bedankt alvast

  • me

    Oke ik zit dus ook vast sinds ik die foto heb met veronica archie en betty erop. Mel zegt dat ik overal moet rondsnuffelen en dat doe ik maar ik vind niets. Dat bloemenmeisje geeft aanwijzingen maar daar snap ik ook niet zoveel van. Ik ben overal nu zo'n 3 keer geweest maar ze zeggen allemaal steeds hetzelfde en ik vind niets nieuws. Weet iemand hoe ik verder kan?

  • lela

    Mag ik vragen op welk soort Windows jullie dit spel spelen?

    Ik heb namelijk Vista en daarop doet hij het niet.

    Als ik hem opstart blijft hij bij het ‘'reclameplaatje’' van transposia hangen en gaat hij niet verder

    Weet iemand misschien een oplossing? ;)

  • lola

    ze heeft geniest en nu kan ik niet verder wat moet ik doen??