Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

worms armageddon

  • roel

    hoi ik heb een vraagje. wie weet hoe je bij de europese versie voor de psx van worms armageddon de opties aan kan zetten voor bloedende wormen want ik heb bij de basis training een goude medalie gehaalt maar ik kan de opties nergens vinden. wie kan mij helpen??????

  • EEN GEKE @!#$

    ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

    BATLE-FIELD

    ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

    JIJ BENT GEK

    *******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

  • link

    ?