Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Solder of fortune

  • Leo Kleijn

    Ik ben pas bij het tweede level, maar wat moet ik nou doen om het tweede level uit te spelen ?

    Het is het level op de trein en ik ben aan einde geweest van trein en alle vijanden uitgemoord inclusief helicopter die me aanviel, maar ik kan niks meer vinden waardoor ik level uitspeel ?

    Wie kan mij helpen ?

    bedankt alvast

    en groetjes van

    Leo

  • michael (www.CheatsPlanet.nl)

    kijk even op: www.cheatsplanet.nl

  • Leo Kleijn

    Nou sorry maar onder de S kan ik niks vinden hoor michael !

    Maar ik heb wel een code om naar een ander level toe te gaan, maar ik wil hem eigenlijk gewoon uitspelen dat level.

    Ook als ik bijvoorbeeld de code wil gebruiken van bv de GODMODE dan doe ik dit als volgt: ik open de console met de ~ toest dan typ ik in heretic maar hoe sluit ik dan weer de console ? als ik esc indruk en dan keer terug naar game dan werkt dat dus niet bij mij .

    Alvast weer bedankt en groetjes van Leo Kleijn

  • sander

    Het is al lang geleden dat ik het spel heb gespeeld maar weet nog dat ik ook niet meer wist wat ik moest doen.Na veel zoeken kwam ik er achter dat je in een van de voorste wagons moet via een deur aan de linkerkant. Daarna moet je de deur openen waarna je bij de bom kan. Ik hoop dat ik je heb geholpen.

  • aad

    Aan de zijkant van de wagon zit een deur.

    Die openen en de bom laten exploderen.

  • S.W.A.T.

    YEP